מגדל העמק: ממשיכים לחזק את תיירות הפנים עיריית מגדל העמק תמשיך את שיתוף הפעולה עם קבוצת התיירות "בעמק ובהר" גם בשנת 2017 במטרה לחזק את תיירות הפנים לעיר ולחשוף אותה בפניי אוכלוסיות חדשות. עיריית מגדל העמק ממשיכה לקדם את נושא תיירות הפנים בעיר והשבוע חתמה על המשך שיתוף פעולה עם קבוצת התיירות "בעמק ובהר" שקידמה את הנושא בשנתיים האחרונות. כידוע, קבוצת "בעמק ובהר" הוקמה בסיוע עמותת סיכוי והיא פועלת בעמק יזרעאל והרי נצרת כחלק מפורום תיירותי ארצי המפעיל את פרויקט "דרכים שלובות"- תיירות משותפת ברחבי הארץ המאגדת ארבע קבוצות תיירות בארבעה אזורים גיאוגרפיים בארץ במטרה להצמיח את נושא התיירות באזור.

מגדל העמק על מפת התיירות
מגדל העמק על מפת התיירות

תכנית התיירות של הקבוצה בנויה על אנשים מרתקים, שיתופי פעולה, חשיפה לתרבויות אחרות, מסורות ומטבחים מקומיים. בשנתיים האחרונות שיווקה הקבוצה נקודות חמד ותיירות במגדל העמק לסוכני נסיעות וטיולים, מדריכים ותיירנים ויחד הצליחו לשלש את כמות המבקרים מ-500 בשנת 2015 ל-1,500 שנה לאחר מכן ועל פי תכנית העבודה בשנת 2017 צפוי המספר לגדול עוד בצורה משמעותית.

לאור ההצלחה החליטה עיריית מגדל העמק להמשיך ולקדם את תיירות הפנים לעיר במטרה לחשוף את סיפורה ופינות החמד שלה, לחזק את מיתוגה ואף למשוך משפחות צעירות לבוא ולקבוע את ביתם במגדל העמק. מנהלת הקבוצה צביה דהן סיפרה: "אנו רואים בתיירות כלי משמעותי לשינוי חברתי וכלכלי. לעידוד ולקידום תושבי האזור, ליזמות אישית וליצירת מקורות הכנסה נוספים. זאת לצד חיזוקה של גאווה מקומית במגדל העמק והעובדה שיש לה מה להציע על מפת התיירות".