יום הולדת עם המשטרה - שוטרי תחנת מגדל העמק החליטו לאמץ את ילדי המועדוניות בעיר והחליטו להפיק ולחגוג גם ימי הולדת לילדים. השבוע הם קיימו כזאת. היה מרגש. עוד משהו טוב שקורה במגדל העמק. יחידת השיטור העירוני ושוטרי תחנת מגדל העמק, החליטו לאמץ את ילדי המועדוניות בעיר על בסיס קבוע.

כלים
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
במסגרת האימוץ שמתקיים בשיתוף היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים של העירייה, מגיעים השוטרים כל פעם למועדונית אחרת בעיר ומקיימים מגוון פעילויות שונות כגון מפגשים והסברים על עבודת המשטרה והשוטרים, פעילות סביב חגי ישראל, פעילויות יצירה ולאחרונה אף החליטו השוטרים לעלות מדרגה ולחגוג עם ילדי המועדוניות בימי ההולדת שלהם כאשר המטרה של התכנית היא ליצור קשר וגשר בין הממונים על אכיפת החוק בעיר ובין תושבי העיר להעלאת תחושת הביטחון האזרחי.

במסגרת היוזמה הפיקו השבוע השוטרים ומתנדבי היחידה יום הולדת לארבעה ילדים. לחגיגה המרגשת הגיע גם מפקד תחנת המשטרה סנ"צ אייל קהתי מלווה במפקד השיטור העירוני פקד לאוז תמבי, סגן מפקד השיטור העירוני רס"מ דרור יצחק האחראי על תכנית האימוץ, מפקד השיטור הקהילתי רס"ב שרון מוסקוביץ, רס"ב ג'מאל שיבלי, רס"ב דודי אציקוביץ, הפקח רועי בניסטי וכן נציגי הרשות סופי זילברשטיין, עינב אסף, צוות המועדוניות וכמובן ילדי מועדוניות רעות ויהונתן שזכו לעוגה גדולה, בלונים, ממתקים והרבה שמח מצד השוטרים שאף לקחו את הילדים ונטעו איתם שתילים לכבוד ט"ו בשבט.

מנהלת היחידה להתנדבות ברשות, אילנה פרץ עייש, הודתה למפקד התחנה סנ"צ אייל קהתי, ולרכז התכנית רס"ר דרור יצחק על התגייסותם ומעורבותם למען הקהילה ואמרה: "מדובר ביוזמה מבורכת ועל כן מגיעה מילה טובה לתחנת משטרת מגדל העמק על המאמץ המשותף". יש לציין כי ביום המעשים הטובים שיתקיים בתאריך ה- 28.3, יאמצו תלמידי בי"ס האר"י את כוחות הביטחון ויקיימו איתם פעילות משותפת.