טלסופיה מדיקל, חברת סטארטאפ ישראלית אשר הופכת מידע רפואי לנגיש וברור באמצעות סרטוני וידאו מותאמים אישית, זכתה בפרס המוצר החדשני לשנת 2016 של חברת הייעוץ והמחקר הבינ"ל פרוסט אנד סאליבן. הפרס ניתן לטלסופיה על פיתוח מערכת חכמה לייצור סרטוני מידע אישיים למטופלים.

כלים
 רמי כהן, מנכ"ל ומייסד טלסופיה מדיקל, מקבל את הפרס מג'ף פריגסטאד, סגן נשיא גלובאלי בכיר במחלקת Best Practices בפרוסט אנד סאליבן.  צילום: יח"צ
רמי כהן, מנכ"ל ומייסד טלסופיה מדיקל, מקבל את הפרס מג'ף פריגסטאד, סגן נשיא גלובאלי בכיר במחלקת Best Practices בפרוסט אנד סאליבן. צילום: יח"צ

"פלטפורמת הבריאות החדשנית של טלסופיה מאפשרת לספקי שירותי בריאות לייצר סרטונים רפואיים מותאמים אישית לכל מטופל, ללא צורך בהתקנת קידוד, או אפליקציה מיוחדים. הפלטפורמה מתמקדת במטופלים עם רמת אוריינות נמוכה והסרטונים מותאמים אישית לכל מטופל, תוך התחשבות במצבו הבריאותי, התרופתי, מאפייניו הדמוגרפיים ותוצאות המעבדה שלו", אמרה פרייה שארמה, אנליסטית בחברת פרוסט אנד סאליבן.

בפרוסט אנד סאליבן ציינו כי: "חברת טלסופיה יישמה טכנולוגיית וידאו לשיפור מעורבות המטופל באופן שבאמת מותאם אישית, דינמי, קל להבנה, קל לשימוש, ורלוונטי למטופל. בטלסופיה פיתחו פלטפורמה שמשנה את חוקי המשחק, כזו שמאפשרת מעורבות של המטופל לאורך זמן, תוך כדי שיפור בריאותו לטווח הארוך, שיפור הבטיחות והפחתת כמות האשפוזים החוזרים, באופן שמסייע לחברה כולה".

"לכבוד הוא לנו לקבל את הפרס היוקרתי", אמר ד"ר רמי כהן, מנכ"ל ומייסד טלסופיה מדיקל. "הפרס הזה מדגיש את הצורך בדיאלוג טוב יותר עם חולים ומטופלים. הטכנולוגיה שלנו מעצימה את המטופלים עם סרטונים רפואיים מותאמים אישית וברורים, ומורידה בהצלחה את העומס על נותני שירותי הבריאות".

הפרסים של פרוסט אנד סאליבן, המגובים במחקרים, נועדו למצוא את השחקנים המובילים והחדשנים בשוק. הפרס מוענק בכל שנה לחברות שהפגינו צמיחה גלובלית משמעותית בתחומן ויצרו מוצרים חדשניים שהשפיעו על לקוחותיהן. במערך השיקולים לבחירה נמצאים פרמטרים דוגמת חוויית הלקוח, מנהיגות, טכנולוגיה ופיתוח מוצר.

טלסופיה מדיקל קיבלה ציון כולל של 9.5 מתוך 10 בדוח של פרוסט אנד סאליבן. המדורגים במקומות השני והשלישי קיבלו ציונים של 7.2 ו -6 בהתאמה. הדבר מדגיש את היתרון המשמעותי של יצירת פלטפורמת וידאו פשוטה אך אישית לשיפור היענות המטופלים.

טלסופיה מציעה מגוון רחב של ׳מוצרים׳, החל מסרטונים קצרים להסבר על מרשמים, (עבור כ- 8,000 מוצרי תרופות) דרך תכניות תמיכה מבוססות וידאו במטופלים במצבים כרוניים ונוטלי תרופות מיוחדות ועד להנחיות שחרור חולים מאשפוז, הכנות להליכים רפואיים ועוד. "כיום, באמצעות הטכנולוגיה שלנו, אנחנו יכולים באופן אוטומטי לספק למטופלים סרטון וידאו אישי שמציג להם בדיוק מה עליהם לעשות. בשבריר שנייה אנחנו יכולים ליצור סרטון וידאו אישי לכל מטופל, שמציג באמצעות שחקנים אמיתיים עם מאפיינים דמוגרפים דומים הוראות מדויקות המבוססות על הנתונים הקליניים שלו. המטופלים יכולים לראות את הסרטון בכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן. מעורבות מטופל טובה יותר פירושה תוצאות טובות יותר" אומר ד"ר כהן.

החברה נמצאת כיום בשלב המכירות, עם פעילות בארה"ב ואירופה. טלסופיה בנתה, בשיתוף עם המדען הראשי, מערכת לשחרור מטופלים עם דלקות ריאה מבתי חולים בארה"ב. כדי להבין את מורכבות המערכת היא מאפשרת לכל אחות בכל חודש שליחת הנחיות רפואיות אוטומטית מתוך 106 קוואדטרילון (106,000,000,000,000,000) אפשרויות של סרטונים ייחודים. החברה זכתה לאחרונה במענק מ לצורך בניית סרטוני הדרכה אישיים לשמירה על אורח חיים בריא בשיתוף עם הטרביון.

אודות פרוסט אנד סאליבן

פרוסט אנד סאליבן, חברת הייעוץ והמחקר הרב-תחומית המובילה בעולם, מספקת למנהלים ומקבלי החלטות שירותי יעוץ, מחקר ייעודי, וכן תכנון ויישום אסטרטגיות צמיחה לחברות תעשיה, היי-טק וארגונים נוספים. החברה ממנפת מעל 50 שנות ניסיון בסיוע לצמיחתם של אלפי חברות בינלאומיות, חברות הזנק גופי השקעה וארגונים מובילים, לרבות באמצעות זיהוי הזדמנויות ומנועי צמיחה בשוק העולמי ותמיכה מבוססת מחקר ומומחיות בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות.

החברה פועלת ב-44 סניפים ברחבי העולם הפרושים בשש יבשות ומעסיקה יותר מ-1,800 יועצים, אנליסטים, כלכלנים ומומחים אחרים. לחברה חטיבות גלובאליות, הכוללות מגוון מומחים, מחקרי מדף וניסיון ייעוצי בתחומי הביטחון והבטיחות, האלקטרוניקה והסנסורים, תעופה, טכנולוגיות מידע ותקשורת, בריאות, ועוד

אודות טלסופיה מדיקל

טלסופיה הופכת מידע רפואי לברור. הפלטפורמה הקניינית זוכת הפרסים שלנו מאפשרת יצירה אוטומטית של סרטוני הסברה אישיים למטופלים, בהתבסס על הנתונים הקליניים שלהם. החברה מסבירה מידע רפואי בכדי להגדיל את שביעות הרצון, ההבנה ויישום ההנחיות ע"י מטופלים. הסרטונים הממותגים נוצרים עבור מטופל ספציפי, פשוטים להבנה וזמינים בכל מכשיר. הסרטונים נשלחים באמצעות הודעת טקסט, דואר אלקטרוני, קוד QR או מוטמעים בפורטל מטופלים או יישומים לטלפונים חכמים. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר