שלוש מחלקות מלמדות מהמרכז הרפואי פדה-פוריה: גריאטריה שיקומית, ילדים ונשים ויולדות נבחרו כמחלקות מצטיינות בהוראה בפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר אילן, לשנת תשע"ו. שלוש מחלקות מלמדות מהמרכז הרפואי פדה- פוריה: גריאטריה שיקומית, ילדים ונשים ויולדות נבחרו כמחלקות מצטיינות בהוראה בפקולטה לרפואה בגליל. בנוסף לכך תשעה רופאים מקרב צוות המחלקות קיבלו ביום שני 19.12.16, תעודת הצטיינות והוקרה כמורים מצטיינים בטקס שהתקיים בפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר-אילן.

כלים
תעודת הצטיינות והוקרה כמורים מצטיינים בטקס שהתקיים בפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר-אילן
תעודת הצטיינות והוקרה כמורים מצטיינים בטקס שהתקיים בפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר-אילן

הטקס התקיים בפקולטה לרפואה בהשתתפות הנהלת הפקולטה, מנהלי בתי"ח, מנהלי מחלקות, המורים המצטיינים ובני משפחותיהם.

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר ארז און, אמר:

"אני מבקש להודות ולברך את המרצים והמחלקות המלמדות. בקיץ האחרון עברנו בהצטיינות את מבדק האקרדיטציה כמרכז רפואי אקדמי ועל כך גאוותנו. אין לי ספק שרופא שעוסק בהוראה הוא רופא טוב יותר. ומחלקה שמובילה בהוראה היא מחלקה טובה יותר אשר משקיעה ופועלת כדי להתקדם ולהשתפר". ד"ר עפר תמיר, סגן מנהל המרכז הרפואי אשר העניק למצטיינים שי מטעם הנהלת ביה"ח ברך ואמר, "אנו עוסקים בהוראת סטודנטים מתוך תחושת שליחות, חשוב לנו לחנך את רופאי העתיד.בד בבד, פעילות ההוראה משפרת גם אותנו כרופאים. פעילות אקדמית זו היא חלק מחזון המרכז הרפואי לקדם בפריפריה ובגליל שירותי רפואה לא פחות טובים מאשר באזור המרכז ".

אלה המורים המצטיינים של הפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר-אילן לשנת הלימודים תשע"ו:

מחלקת גריאטריה שיקומית, בניהולו של ד"ר אמיתי אוברמן, מחלקת ילדים, בניהולו של ד"ר סעיד אבו זייד ומחלקת נשים ויולדות (מחלקה מצטיינת שנה שנייה ברצף) - בניהולו של פרופ' משה בן עמי. רופאים מצטיינים: ד"ר סעיד אבו זייד- מנהל מח' ילדים, ד"ר חנין ג'באלי- מנהלת יחידת עיניים, ד"ר ואהיל נאסר- מנהל שרות נפרולוגיה ילדים, ד"ר לאנדרו קסלמן, ד"ר ענבל מלמד, ד"ר אורנה ניצן- מנהלת היחידה למניעת זיהומים, ד"ר נורה שבסו גורכד, ד"ר בילאל שחאדה, ד"ר מילאד קרואני- מנהל יחידת הטראומה .

פרופ' משה בן עמי, המשנה לדיקן בפקולטה לרפואה ומנהל מחלקת נשים ויולדות אמר בטקס:

"אנו מודים ומברכים על הזכות שנפלה בחלקנו להיות שותפים בהכשרתו של הדור הבא של הרופאים בישראל ובכך להשפיע על בריאותם של אלפי מטופלים בעתיד ".