ניצב בדימוס יואב סגלוביץ (יש עתיד) באירוע שבתרבות במבשרת ציון על הדיון בשחרורו המוקדם של הנשיא לשעבר משה קצב: " כל מערכת אכיפת חוק צריכה שתהיה בה חמלה- במקרה הזה החמלה למתלוננות קודמת לחמלה לקצב"

ניצב בדימוס יואב סגלוביץ (יש עתיד) באירוע שבתרבות במבשרת ציון
ניצב בדימוס יואב סגלוביץ (יש עתיד) באירוע שבתרבות במבשרת ציון

ניצב בדימוס יואב סגלוביץ, שהצטרף ל'יש עתיד' השתתף היום (23.7.16) באירוע שבתרבות במבשרת ציון בהנחיית שלמה ירושלמי והתייחס לשחרור הנשיא קצב ולהצטרפותו ל'יש עתיד'.

סגלוביץ שעמד בראש צוות החקירה נגד הנשיא לשעבר קצב התייחס לנושא ההכרעה הצפויה של ועדת השחרורים בסוף החודש: " כל מערכת אכיפת חוק צריכה שתהיה בה חמלה. השאלה היא חמלה למי. קצב יושב על עבירות חמורות ביותר בספר החוקים. הוא יושב על אונס שהוא ביצע בתקופות בהן היה שר בממשלת ישראל, שיבש חקירה בזמן שהיה נשיא מדינת ישראל. הוא ביצע את העבירות הללו בתור עובד ציבור בכיר. לבוא ולהגיד פשעתי, חטאתי זה לא תיקון, אין בזה כלום. אבל מבלי לדעת מה יש בחוות הדעת- החמלה למתלוננות היא לפני החמלה לקצב".

סגלוביץ הוסיף: " זה לא רק הקול הפרטי של המתלוננות בתיק של קצב יש פה קול של כל מי שחושבות בליבן אם להעיד מחר או מחרתיים על מישהו רב כוח או עוצמה שהוא לאו דווקא נשיא המדינה"

בנוסף נשאל סגלוביץ על הסיבות בגללן הצטרף ל'יש עתיד': "במצע 'יש עתיד' המאבק בשחיתות נמצא במקום הראשון, ואני באופן אישי התחברתי לשם. יאיר לפיד הוא אחד האנשים היותר חכמים שאני מכיר, הוא יודע לנהל צוות ומניסיון שלי מי שיודע להוביל ולנהל צוות יש לו את זה. אני חושב ש'יש עתיד' זה בית עם אנשים מצוינים וזה המקום הכי נכון בשבילי."