מפעיל תקשורת במקסיקו מטמיע את פלטפורמת ה- IP-20 של סרגון במסגרת פרויקט שדרוג והרחבה של רשת 4G. סרגון מאפשרת למפעיל כיסוי רשת 4G מהיר ואמין בפריסה ארצית – לצד עמידה ביעדי יעילות תפעולית

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון
עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון

סרגון נטוורקס (נאסד"ק CRNT ותל אביב), המומחית בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי מפעיל תקשורת במקסיקו בחר להטמיע את פלטפורמת ה-IP-20 שלה, במסגרת פרויקט נרחב לשדרוג והרחבת רשת הדור הרביעי - 4G .

במסגרת פרויקט זה, הוזמן ציוד בהיקף של מעל 6 מיליון דולר, מרביתו במחצית השנייה של שנת 2015. סרגון מאפשרת למפעיל התקשורת להרחיב במהירות וביעילות את פריסת השירות ברמה הארצית, ולספק למנויים שירותי 4G בקצבים הגבוהים ביותר על גבי רשת התקשורת היעילה ביותר.

מפעיל התקשורת בחר בפלטפורמת ה- FibeAir IP-20 של סרגון במטרה להרחיב במהירות את הכיסוי הגיאוגרפי, לצד עמידה ביעדי היעילות התפעולית והבטחת זמינותו ואמינותו של השירות.

פלטפורמת ה- IP-20 של סרגון הינה פתרון תמסורת אלחוטית מבוסס IP , המתאפיין בגמישות וקיבולת גבוהה במיוחד, הנותן מענה בכל טווח התדרים (4 – 86GHz) ולכל תרחיש בו נדרשת תמסורת אלחוטית. הפתרון, המבוסס על טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון, מספק תמסורת, לכל אתר, במהירות של למעלה מ- 1 ג'יגה-ביט לשנייה באמצעות ה- IP-20C בתדרים צרי-סרט ו-2.5 ג'יגה-ביט לשנייה באמצעות ה- IP-20E בתדרי E-Band רחבי סרט.

הוא אף מספק פתרון מהיר להתקנה עבור כל סוג אתר, ונותן מענה לכל צרכי המפעיל בתחום קווי תמסורת אלחוטית קצרי טווח, ארוכי טווח ועבור חיבור "תאים קטנים" (Small cells). מאפיינים אלה, המשולבים עם היישומים הייחודים של סרגון להפעלה מהירה וקלה של ציוד תמסורת, מאפשרים למפעיל התקשורת לקצר את הזמן עד להפקת הכנסות מהרשת הסלולרית.

על מנת לספק רשת תקשורת אמינה ביותר עבור מנויים סלולריים ולקוחות ארגוניים, מאפשרת פלטפורמת ה- IP-20 למפעיל לפרוס תמסורת אלחוטית לגיבוי רשתות הסיבים האופטיים שלו. הדבר נעשה באמצעות טכנולוגיית E-band במוצר IP-20E , לקבלת קיבולת של 2.5 G ג'יגה-ביט לשנייה במארז קומפקטי במיוחד. באמצעות אספקת פתרון אלחוטי במהירויות גבוהות אלו בכל טווח התדרים, מאפשרת פלטפורמת ה- IP-20 לקיים תשתית משותפת עבור קישוריות סלולרית ושירותי תקשורת לעסקים, ובכך מושגים חיסכון משמעותי בהוצאות הרשת ושיפור ברמת היעילות התפעולית.

"אנו מעריכים את ההזדמנות שניתנה לנו להרחיב את מערכת היחסים שלנו עם מפעיל תקשורת סלולרי זה, באמצעות אספקת פתרון תמסורת אלחוטית בכל רשת ה- 4G ", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "אנו נהנים מהאמון שרוחש מפעיל זה לפלטפורמת ה-IP-20 האמינה ועתירת הביצועים שלנו. מומחיותינו בפריסת רשתות תמסורת אלחוטית תאפשר לו לממש את תכניותיו להרחבת הרשת".