מזור רובוטיקה מדווחת על קבלת הזמנה למערכת ה- Renaissance ה-100 בעולם. ההזמנה משקפת מכירה של מערכת רביעית עד כה במהלך הרבעון הרביעי. הנהלת החברה מאשררת את התחזית לגידול במספר המערכות שתימכרנה במחצית השנייה של 2015 לעומת המחצית הראשונה של השנה

אורי הדומי, מנכ"ל מזורחברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית בניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, מדווחת היום על קבלת ההזמנה ה-100 למערכת Renaissance.

המערכת ה-100 הותקנה בבית החולים האוניברסיטאי ג'ון דמפסי בפרמינגטון קונטיקט, ומשקפת מכירה רביעית של מערכת Renaissance ברבעון הרביעי אשר יסתיים ב-31 בדצמבר, 2015. המערכת השלישית שנמכרה ברבעון הרביעי (המערכת ה-99) הותקנה בבית חולים לילדים בטקסס.

"עם הגעתנו לסוף השנה אנו ממשיכים לראות מומנטום בביקוש למערכת ה- Renaissance שלנו", אמר אורי הדומי, מנכ"ל מזור. "עם ארבע מערכות שנמכרו עד כה במהלך רבעון זה, ולנוכח הפעילות וההתקשרות עם לקוחות שאנו חווים כעת, אנו מאשררים את תחזיתנו שמזור תמכור יותר מערכות Renaissance במחצית השנייה של 2015 בהשוואה למחצית הראשונה של השנה".

החברה תפרסם את מספר המערכות שנמכרו ברבעון הרביעי אשר יסתיים ב-31 בדצמבר, 2015, לאחר סיום הרבעון.