ענקית הניווט הישראלית ממשיכה לפעול למען שימור הסביבה בישראל ובעולם והורדת מספר הרכבים בכבישים והפעם באמצעות שיתוף פעולה עם אפליקציית סלופארק, המאפשרת לשלם על החנייה באמצעות הסלולארי שלנו. במסגרת שיתוף הפעולה, כל נהג המצטרף בתקופת המבצע ל- ומשלים נסיעה שיתופית אחת, יקבל 30 ש"ח מתנה לחנייה סלולארית בסלופארק. על מנת ליהנות מההטבה, הנהגים יקבלו בתום הנסיעה קוד קופון, אותו יוכלו להכניס לאפליקציית סלופארק.

30 ש"ח מתנה לחנייה סלולארית בסלופארק
30 ש"ח מתנה לחנייה סלולארית בסלופארק

 

המבצע תקף למימוש למשך ארבעה חודשים מרגע הכנסת הקוד באפליקציה. "נסיעה שיתופית מנצלת את משאב התחבורה הקיים הגדול ביותר, מיליוני מושבים ריקים ביום בישראל, כדי להפחית את העומסים הכבדים בכבישים", מסביר איתי גיל, סמנכ"ל וראש תכנית הקארפול ב- Moovit. "הנהגים ב- Moovit Carpool חוסכים מאות ש"ח בכל חודש, מבלי לשנות את מסלול הנסיעה שלהם, ומספרים לנו שהם נהנים מאוד מהחוויה השיתופית. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם סלופארק המאפשר לנהגי קארפול חדשים להמשיך לחסוך כסף ולשלם בנוחות גם על החניה, לאחר שמסתיימת הנסיעה השיתופית."

לדברי מנכ"ל סלפוארק גיא סלוק, "אפליקציית סלופארק מפעילה שירותי חניה בכחול לבן וחניונים בכל הארץ. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אפליקציית שיתוף הנסיעות Moovit Carpoolשייצור ערך לנהגים בשימוש באפליקציית החניה עם הטבה מפנקת. החיבור בין אפליקציות בתחום התחבורה מאפשרת יצירת ערך בחיסכון לנהג בהוצאות הרכב בחניה והן בעלויות הנסיעה".

Moovit Carpool הוא שירות שיתוף נסיעות המאפשר לנהגים ונוסעים לחבור לצורך נסיעה משותפת. השירות מפגיש בין נוסעי תחבורה ציבורית לבין נהגים הנוסעים אל עבר יעד משותף. הנוסעים מגיעים אל יעדם בקלות ובמהירות, והנהגים חוסכים מאות שקלים בחודש בהוצאות הנסיעה שלהם.

שירות Moovit Carpool הושק בספטמבר 2016 ומונה כיום עשרות אלפי משתמשים. נהגים הרוצים להציע את המקומות הריקים שלהם לנסיעה משותפת צריכים להוריד את אפליקציית לנהג ולהזין את נסיעותיהם. נוסעים הרוצים למצוא נסיעת קארפול צריכים לחפש מסלול כרגיל באפליקציית שם יופיעו תוצאות קארפול רלוונטיות לצד תוצאות תחבורה ציבורית. נהג יכול לאסוף עד שלושה נוסעים בכל נסיעה, והם ישלמו לו סכומים שהתקרה שלהם נקבעת כך שלא יעברו את עלות הנסיעה.

אודות Moovit

באפליקציית Moovit יש את כל מה שאתם צריכים על מנת לנסוע בתחבורה הציבורית באופן החכם, המהיר והקל ביותר. Moovit היא אפליקציית הניווט בתחבורה הציבורית המובילה בעולם עם 55 מיליון משתמשים ואף הוכרזה ע"י גוגל כאפליקציית השנה בקטגוריית אפליקציות מקומיות לשנת 2016.

על ידי שילוב מידע מרשויות מקומיות, ממפעילי תחבורה ציבורית ומהמשתמשים עצמם, מאפשרת Moovit חיפוש מסלולים אופטימאליים לנסיעה בכל נקודת זמן וקבלת מידע בזמן אמת לגבי מיקום האוטובוסים/רכבות/רכבות קלות, זמני הגעתם לתחנה וזמני הגעת הנוסע ליעד. המשתמשים ב- Moovit יכולים גם לשלוח דיווחים אקטיביים על חוויית הנסיעה שלהם, כמו רמת הצפיפות באוטובוס, רמת הניקיון ועוד.

Moovit מייצרת מדי יום למעלה מ-200 מיליון נתוני זמן-מיקום, מה שהופך אותה לחברה בעלת מערך נתוני התחבורה הגדול בעולם. מאגר זה נתמך על ידי קהילה של כ- 150,000 עורכי מידע ברחבי העולם, ה- “Mooviters" הממפים ומשמרים מידע אודות התחבורה הציבורית, כל אחד במקומו שלו. האפליקציה זמינה לשימוש ב75 מדינות, במעל 1,200 ערים וב-43 שפות שונות ברחבי הגלובוס והיא ניתנת להורדה בחינם לכל משתמשי מערכות אנדרואיד ו-iOS.