אחרי החשיפה אמש במבט על החלטת המפכ"ל להשאיר קצין בכיר בתפקידו למרות כתב אישום שעומד נגדו בגין הטרדות מיניות: הערב, המתלוננת בריאיון מיוחד על הקצין הבכיר שהטריד אותה מינית

אישה שהתלוננה שהוטרדה מינית ע"י קצין בכיר במשטרה מדברת הערב בריאיון מיוחד למבט על ההחלטה השנויה במחלוקת של מפכ"ל המשטרה להשאירו בתפקידו למרות שהוגש נגדו כתב אישום על עבירות מין. אמש פורסם במבט בערוץ הראשון כי בתום שימוע לקצין הבכיר בדרגת ניצב משנה, החליט רב ניצב רוני אלשיך שלא להשעותו, זאת למרות פנייה אישית אליו מהמתלוננת.

בריאיון לכתבת הערוץ הראשון, שלי טפיירו, מביעה המתלוננת זעזוע עמוק מהחלטת המפכ"ל שעומדת לדבריה בסתירה לתשובה בכתב שקיבלה ממנו בנושא. "אני לא מבינה איך המפכ"ל החליט להשאיר בן אדם כזה בתפקיד שלו", אמרה. "בעלי שמע אותו אומר: אני בא אלייך עכשיו הביתה, ואת תקבלי אותי, ואני מצפה שתפנקי אותי. הוא הפחיד אותי ברמות... אני רועדת אפילו עכשיו כשאני מדברת על זה", הוסיפה המתלוננת.

מהמשטרה נמסר בתגובה: מחלקת משמעת והיועץ המשפטי שבחנו את חומר הראיות בתיק והמליצו למפכ"ל שלא להשעות את הקצין וזאת עד לסיום ההליכים המשפטיים. המפכ"ל החליט לקבל את המלצתם, אך הוסיף שככל שהקצין יורשע בדין- יש לנקוט נגדו באמצעים מנהליים עד כדי פיטורין.