נשיא המדינה, ראובן ריבלין, התייחס לטענות נגד השב"כ ובאשר לסרטון חתונת הדמים שנחשף אמש: "במלחמה שלנו על דמותה ובטחונה של מדינת ישראל, אנשי שירות הביטחון הכללי הם כוח מגן איתן. טובי בנינו ובנותינו, שעמלים לילות כימים כדי שאנחנו, כולנו, נישן בשקט.

הנשיא ראובן (רובי) ריבלין
הנשיא ראובן (רובי) ריבלין

"אני נפגש איתם, עם המפקדים שלהם, ועם העומד בראשם, יורם כהן, שומר ישראל ואיש עתיר זכויות ומעשים. הוא, וכל המשרתים תחתיו, הם חדורי אמונה בעשייתם למען ההגנה על מדינת ישראל. יש במדינת ישראל מנגנוני בקרה ומנגנוני פיקוח, ואף גוף או אזרח במדינת ישראל לא נמצא מעליהם. כל החרד מפני פעולות לא מוצדקות, יכול לפנות אל אותם מנגנונים ולקבל מענה ברור." אמר הנשיא.

לדבריו, "עלינו להיזהר מהכפשה והחלשה של השב״כ. פגיעה בשב״כ היא פגיעה בביטחון ישראל. מי שישתוק מול ההסתה, יתמודד עם אותה ההסתה בחצר הבית שלו. מבורכת ונחוצה העמדה הנחרצת אותה מביעים מנהיגים רמים ורבים ביממה האחרונה למול הסרטון המחליא אליו נחשפנו."

"אני מחזק את העמדה המוסרית הברורה שהשמיעה המנהיגות הפוליטית והציבורית, שעומדת איתן נגד ההסתה ולצד אנשי השירות. החברה הישראלית היא חברה איתנה ומלאת כוחות חיוניים, יחד, כולנו, מכל קצוות וקבוצות החברה הישראלית, נמגר את השוליים ההרסניים והרעים הללו מתוכנו." דברי ריבלין.

בהמשך דבריו התייחס הנשיא לתפקידה החשוב של החקלאות בישראל ואמר: "ארץ ישראל, זבת החלב והדבש, מעולם לא הייתה מקום של שפע מובטח מראש. שדות הנגב והגולן, שדמות הערבה והבקעה, כרמי הגליל והשפלה, הם כולם בבואה, של המאבק, העיקש וחסר הפשרות, של האדמה והמים במדבר. אני מאמין, כי החקלאות הישראלית הייתה ועודנה מעמודי התווך האסטרטגיים של מדינת ישראל. חקלאות היא ערך, חקלאות היא כלכלה, חקלאות היא ביטחון, והכי חשוב, חקלאות היא עצמאות. לפיכך, אחריות גדולה רובצת על כתפי המדינה, על כתפי משרד החקלאות, ועליכם, החקלאים העבריים: להשקיע בתבונה, לתת כתף ולהצמיח יחד עתיד טוב יותר לחברה הישראלית. אל מול חרמות ושנאה נצמיח, נפריח, נכה שורש"