קורס נוסף במסגרת התכנית הייחודית מטי דיגיטלי, יוצא לדרך בסניף מ.ט.י קריות מבית מ.ט.י גליל מערבי, בקניון "סינמול", לב המפרץ, שבו תינתן למשתתפים הזדמנות להיכנס לתחום הכי חם שקיים כיום בעולם השיווק- פרסום ושיווק בפייסבוק

קרא עוד...

"תו האיכות והשירות" - איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין פרסומי חדש

"תו האיכות והשירות" - איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין פרסומי חדש בטלוויזיה ובדיגיטל. היקף הכנסות שוק הרהיטים בישראל הסתכם בשנת 2015 בכ- 7.35 מיליארד שקלים (במונחי מכיר לצרכן, לא כולל מע"מ)- גידול של כ- 7 אחוז ביחס לשנת 2014

קרא עוד...

הלוטוגוצים עוזרים להציל את יערות הגשם

קמפיין לוטו חדש בסדרה המצליחה– הלוטוגוצים עוזרים להציל את יערות הגשם ולא דואגים רק לצדק הפרטי של הזוכה. הלוטו ממשיך את הקמפיין: מה יסדר לך ת'חיים, עם סרט נוסף בסדרה והפעם: זוכה הלוטו והלוטוגוצים לצידו, מדמיין איך יציל את יערות הגשם וישקיע למען עולם טוב יותר, או.... שיקנה יאכטה

קרא עוד...

יותר ויותר יצרני מזון מצביעים בשבועות האחרונים על טרנד מעניין שהגיע לישראל ממדינות אחרות בעולם: במקום לארוז את מוצרי המזון בקרטונים רגילים ועמידים, כולם עוברים לאריזות מעוצבות וממותגות. המשמעות של הטרנד מרחיקת לכת ולכן כדאי לעצור ולעקוב אחר המאפיינים שלו. מעבר לכך, יש השלכות כלכליות לעיצוב מחדש של אריזות ומוצרי מזון. האריזות משפיעות על כל התהליך הלוגיסטי והן נדרשות לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. אלו הקריטריונים הנקבעים על ידי משרד הבריאות והם מחייבים יצרניות מזון בכל הארץ.

קרא עוד...