השימוש בכובעים בעיצוב אישי על ידי עסקים וחברות הפך לפעולה בסיסית ונכונה בענף השיווק והפרסום. שימוש באביזרי אופנה כחומר פרסומי מציע לכל חברה שיטה ייחודית בעלת סגנון רב שעוזרת להפנות את הפרסום שלכם כלפי כל הציבור.

כלים
קרדיט תמונה 123RF
קרדיט תמונה 123RF

איך כדאי להתחיל?

אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסם את העסק שלכם לחברה כולה היא הדפסה על כובעים בהתאמה אישית שמעניקה לכל עסק מראה מתוחכם בקרב כל הצרכנים האחרים. כמו כן, מלבד המוניטין שמוענק לעסק שלכם, השימוש לדוגמה בכובעי קסקט שמותאמים באופן אישי יתנו דחיפה גדולה להצלחת העסק שלכם.
יש המון יתרונות של פרסום על כובעים, אם עוד לא עשיתם את זה קחו את זה כסימן שהגיע הזמן. בואו ונפרט על היתרונות העיקריים ששימוש בכובעים יכולים לעשות למען שיפור העסק שלך, עוד היום.

פרסום

הדפסה על כובעים היא צורת פרסום אמינה ונוחה במיוחד, מכיוון שלכובעים יש את אותם היתרונות שיש לשלטי חוצות, אבל עם ניידות תמידית. אתם יכולים להתאים לעובדים שלכם או ללקוחות שלך כובעים עם לוגו קליט וצבע מדליק, והם יעשו את הפרסום במקומכם. כדאי להדפיס את הלוגו בקדמת הכובע בצבע בולט על מנת להבטיח קידום אפקטיבי.

מתנות לקידום המכירות

הדבר הטוב ביותר בכובעים הוא שהם לא חייבים להיות רק למטרות שיווק – הם יכולים גם לשמש לסחורה של מתנות ללקוחות שלכם. תוכלו לתת אותם ללקוחות פוטנציאלים או אפילו לתת אותם לעוקבים שלכם ברשתות החברתיות. זה נותן הרגשה של מחווה מתחשבת שמהדהדת היטב עם הלקוחות שלכם. בנוסף, זה יוצר חשיפה חיובית למותג עבור העסק שלכם, במיוחד אם אתם רוצים ליצור עניין בחברה שלכם כלפי משקיעים או שותפים פוטנציאליים עתידיים.

ייחודיות

כשמדובר בקידום העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים, תמיד חשוב שתהיו בולטים יותר מהמתחרים האחרים בשוק. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות את זה היא הדפסה על כובעים שיקדמו את תדמית החברה שלכם בצורה מיוחדת שלא תשאיר מקום לתחרות. עם זאת, חשוב שתוודאו שאתם יוצרים אסטרטגיית קידום ייחודית שתתאים בול לכובע שתבחרו. יש כמה סוגי כובעים כמו כובע הקסקט, כובע הפטרייה, כובע עם מגן עורף ובנדנות שונות.

מקצועיות

אחד הדברים שאנחנו אוהבים בקידום עסקים על כובעים, הוא שהמהלך מעניק לארגון שלכם תחושת מקצועיות אמיתית. זה גם יגביר את השייכות של כלל העובדים לעסק שלך, וגם הלקוחות שלכם בהחלט ייקחו אתכם יותר ברצינות. הדבר היחיד שאתם צריכים לדאוג לו הוא שהעיצובים של הכובעים מציעים מראה קלאסי ומקצועי, ולא משהו שיכול להתבטא לא טוב לאנשים שחובשים את הכובעים. הכובעים יוכלו להוביל לחיזוק המורל של העובדים, הרי מוטיבציה רגשית היא חיונית למדי לעבודה יעילה וטובה. כשלאנשים יש מכנה משותף, זה גורם להם להרגיש חשובים וחלק מקבוצה שהולכת לקראת ההצלחה החדשה.
בנוסף, כשהעובדים שלכם נראים טוב ומרגישים טוב הם מתפקדים יותר. ואם אתם בכלל רוצים להשתגע תוכלו לעשות צבעים שונים למחלקות שונות בעבודה – דבר זה יעזור ללקוחות לזהות יותר את האנשים שאיתם הם צריכים לשוחח כדי לקבל את השירות שהם צריכים. חשיבה נכונה עוזרת לארגון נכון.

מגוון

יש כל כך הרבה כובעים וסגנונות שאיתם אפשר לעצב את הכובעים הכי יפים בשוק. תזכרו שהעסק שלכם אינו מוגבל לסוג אחד של כובע. כמו שכבר ציינו, קיימים הרבה סוגים של כובעים החל מכובעי הקסקט היותר "צעירים" ועד לכובעי הפטרייה של הקיבוצניקים. כמובן שתוכלו גם להתאים את סוג הבד שיעניק לכובע שלכם את הפונקציונליות הכי טובה שמתאימה לקהל הלקוחות שלכם. על הכובעים תוכלו לקדם כל תוכן שתרצו בנוחות וביעילות. אם לדוגמה בחרתם בכובע הפטרייה, תוכלו להשתמש בו במגוון צבעים, דפוסים וסגנונות כדי לקדם את המסר של העסק שלכם או אפילו לבחור לעשות רקמה שתבלוט אף יותר.

חברת טיקט כאן כדי להוציא את החלומות שלכם על הדפסות של טקסטיל וכובעים בפרט. יחד נגיע לתוצאה שתהיה מספקת עבורכם ותעזור לקידום העסק שלכם. את השירותים שלנו קיבלו מאות ארגונים גדולים במשק הישראלי כמו חברות הייטק, משרדי הפקה, עסקים, תעשיות ועוד. אנחנו רוצים לעזור לכם להיות במקום הראשון ולגרום לכולם לרצות להשתמש רק בשירותים שאתם מעניקים.