בין אם יש לכם עסק ותיק ובין אם חדש ומתפתח, אתם רוצים לספק עבורו את השיווק המושלם. אז נכון, יש שיווק באמצעות אתרים או פרסומות בטלוויזיה, ויש גם שיווק שמדבר אל כל אחד, גם אם הוא לא כל כך מתחבר לעולם הטכנולוגי. המדבקה פונה לכל אחד, והיא החברה הכי טובה שלכם כאשר אתם באים לפרסם מוצר זה או אחר.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

אילו שאלות אתם צריכים לשאול את עצמכם כאשר אתם מעצבים מדבקות?

עם מדבקות איכותיות תוכלו להגיע רחוק, אבל לפני הכול חשוב לעצב אותן כך שיתאימו בדיוק רב אל המוצר שלכם. עיצוב והדפסת מדבקות בגליל מוצעות לכם על ידי בית דפוס דיגיטלי מקצועי, אבל לפני כל זה, חשוב לשאול את עצמכם כמה שאלות:

  • עבור מוצרים תרצו להזמין מדבקות?

המוצרים מגיעים בצורות שונות, ועליכם להתאים את המדבקה למוצר לא רק מבחינת צבע, אלא הצורה, כך שתתאים למוצר שלכם בדיוק. במקרים אלה כדאי להתייעץ עם הצוות של בית הדפוס הדיגיטלי כדי לקבל את השירות הטוב ביותר.

  • מה יהיה כתוב על גבי המדבקות?

עבור השיווק שלכם לא מספיק לכתוב רק את שם המוצר והחברה, אלא גם דברים נוספים. זה יכול להיות מידע חיוני על המוצר או משפט שיווקי שיגרום ללקוחות לקנות את המוצר ולהמליץ אותו לחבריהם.

  • מיהו קהל היעד שלכם?

כמו בכל שיווק, גם כשמשתמשים במדבקות כדאי להתאים אותן לקהל היעד שלכם מבחינת העיצוב והצבע. כי כשהלקוח מרגיש שהמדבקות מדברות אליו, הוא רוכש את המוצר בביטחון רב יותר.

  • כמה מדבקות תרצו להזמין?

כשמדובר במדבקות זה לא רק עניין של איכות, אלא גם כמות. מטבע הדברים, יש לכם מוצרים רבים לשווק ואתם מעוניינים במדבקות רבות גם כן. תמיד כדאי לבחון בדיוק רב כמה מוצרים יש לכם ולהזמין מעט יותר מדבקות ממה שיש לכם בדרך כלל. כך תמיד יהיו לכם מדבקות רזרביות לכל מצב.

  1. מהי איכות המדבקות שאתם מזמינים?

כאשר אתם באים להזמין מדבקות, חשוב מכול לבדוק את האיכות שלהן, בייחוד אם המוצרים שלכם עומדים רבות בשמש או בקירור. המדבקות צריכות להיות עמידות וחזקות בכל תנאי מזג אוויר, כדי שיוכלו לפעול את פעולתן ולשווק נאמנה את המוצרים שאתם מציעים ללקוחות.

מדבקות למוצרים מדפיסים עם רובין ר.י.ד

כשרוצים להדפיס מדבקות בכמות גדולה, חשוב לפנות לבית דפוס דיגיטלי אמין ואיכותי. רק בית דפוס כזה יכול להציע לכם את המדבקות הטובות ביותר ולעזור לכם לעצב אותן בדרך הטובה ביותר. וכשמדברים על ניסיון ואיכות לבית הדפוס רובין ריד אין מתחרים.

בית דפוס רובין ריד קיים כבר במשך 70 שנה והוא מספק ללקוחותיו את המוצרים הטובים ביותר. הדפסת מדבקות לבתי עסק היא אחת הפעולות הבולטות שבית דפוס זה עושה כבר שנים, לצד שירותים נוספים כמו הדפסת הזמנות לאירועים וחתונות, כרטיסי ביקור, הדפסה על אריזות ועוד.