שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "לפני כשנה הושקה סדרת GO FRESH – סדרת מוצרים רעננה ומבודלת אשר פותחה במיוחד עבור קהל יעד של נשים צעירות בהתאמה לצרכיהן הספציפיים. סדרה זו זכתה להצלחה. אנו שמחים להמשיך ולבסס את מעמדה של הסדרה ומעמדו של מותג דאב בכלל באמצעות קמפיין חדש הממשיך לפנות את קהל היעד בשפה עדכנית, מיוחדת ורעננה."
תחום הדאודורנטים בישראל מאופיין על ידי נאמנות לפורמט (ספריי, רול-און, סטיק). בשנה האחרונה התחזקו הפורמטים רול און וספריי ב- 10% כל אחד והיום מהווה כל פורמט 35% מכלל קטגוריית הדאודורנטים לנשים. פורמט הסטיק מהווה 18% מהקטגוריה לנשים. הקמפיין החדש, תחת המסר "תרגישי רעננה לאורך זמן" יעלה בערוצים 10, 2, 24 וימשך כשבועיים.
המותג DOVE נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס DOVE לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגוריית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום Dove הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.