"אושיק אפרים">אושיק אפרים , יו"ר ומנכ"ל תשלובת "ויטה פרי הגליל"> "ויטה פרי">ויטה פרי הגליל : "תהליך המיתוג מחדש של שימורי פרי הגליל מהווה חלק מתהליך ארוך טווח שמטרתו לבסס את תשלובת "ויטה פרי הגליל"> "ויטה פרי">ויטה פרי הגליל , כחברה קולינארית איכותית ומתקדמת, המספקת לקהל לקוחותיה מוצרים מובחרים. העיצוב החדש מרענן את אריזות המוצרים ומתאימם לערכי המותג המתחדש".
המחזור השנתי של קטגורית השימורים בשנת 2009 עמד על כ-170 מיליון שקל, כאשר המותג פרי הגליל מהווה את השחקן המוביל עם נתח שוק מעל 30%. שחקנים אחרים בקטגוריה זו הם יכין (כ-21%), שופרסל (כ-8%), פרי מבורך (כ-6.7%), וילי פוד (כ-6%) ומגה (כ-2.7%).
המוצרים המובילים בקטגוריות השימורים הם הירקות, ובעיקר שימורי התירס. ארבעה מתוך חמשת המוצרים המובילים בקטגוריה הם שימורי תירס שונים של פרי הגליל, עם נתח שוק מצטבר של 27%. מכון המחקר הגל החדש בדק ומצא כי שימורי התירס של פרי הגליל הם שימורי התירס האהובים והטעימים ביותר ע"י הצרכנים (נובמבר 2009). גם בקטגורית הקטניות מובילים שימורי פרי הגליל (שעועית וחומוס גרגרים) עם נתח שוק מצטבר של 27%.