מיתוג מחדש

נוצר ב-01.03.2010 12:03
(פרסום)

SweetCornתשלובת "ויטה פרי הגליל" מרעננת את מותג שימורי חברת פרי הגליל, ומשקיעה למעלה מחצי מיליון שקל בתהליך המיתוג מחדש. המותג "פרי הגליל" מרענן את קטגוריית השימורים בהשקעה של למעלה מחצי מיליון שקל. למותג 31 סוגי שימורים, בקטגוריות שונות: ירקות, קטניות, רסקי ירקות ופירות וחמוצים, זאת בנוסף לשימורי הטונה שהושקו לאחרונה. תהליך המיתוג נובע מהצורך לרענן את קטגוריות השימורים ומטרתו להעניק למותג פרי הגליל זהות ייחודית ומבודלת.

נוצר ב-28.02.2010 01:02
(פרסום)

newlogo6"הילוך שישי " מובילים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש בהיקף של כ- 500,000 ₪ . הסלוגן הנבחר להוביל את המהלך :"הילוך שישי"- המומחים בענף הרכב. הילוך שישי, קבוצת מרכזי שירות ומכירה לרכב יוצאת בימים אלו במהלך מיתוג מחדש שיכנס לתוקף החל מה-1/3/2010. במסגרת המהלך נעשתה האנשה של סמל הפרפר המלווה את החברה כבר עשרות שנים ונוסף הסלוגן: "הילוך שישי - המומחים בענף הרכב". הפרפר מייצג את המסורת של הקבוצה והאנשתו - את אופייה המקצועני, השירותי והחדשני של הקבוצה.