SweetCornתשלובת "ויטה פרי הגליל" מרעננת את מותג שימורי חברת פרי הגליל, ומשקיעה למעלה מחצי מיליון שקל בתהליך המיתוג מחדש. המותג "פרי הגליל" מרענן את קטגוריית השימורים בהשקעה של למעלה מחצי מיליון שקל. למותג 31 סוגי שימורים, בקטגוריות שונות: ירקות, קטניות, רסקי ירקות ופירות וחמוצים, זאת בנוסף לשימורי הטונה שהושקו לאחרונה. תהליך המיתוג נובע מהצורך לרענן את קטגוריות השימורים ומטרתו להעניק למותג פרי הגליל זהות ייחודית ומבודלת.

כלים
שימורי פרי הגליל, מובילי הקטגוריה, ערכו סדרת מחקרי שוק במטרה לבדוק כיצד נתפס המותג בקרב הצרכנים. ממצאי המחקר עולה כי מותג פרי הגליל הינו אהוב, מוכר ובעל תפיסה חיובית בקרב הצרכנים, ומעל הכול משדר תחושה של ביטחון. "אריזות השימורים החדשות משדרות ערכים אלו תחת עיצוב חדשני רענן, אמיץ ועוצמתי המשלב מותג מוביל מבית תשלובת ויטה פרי הגליל הותיקה, יחד עם איכות ללא פשרות, צבעוניות והדגשת הטעם שבירקות המובחרים. כל האריזות השימורים תחת המיתוג החדש בעלות פתיחה קלה, לנוחות שימוש מרבית וללא צורך בפותחן." אומרים בפרי הגליל.

"אושיק אפרים">אושיק אפרים , יו"ר ומנכ"ל תשלובת "ויטה פרי הגליל"> "ויטה פרי">ויטה פרי הגליל : "תהליך המיתוג מחדש של שימורי פרי הגליל מהווה חלק מתהליך ארוך טווח שמטרתו לבסס את תשלובת "ויטה פרי הגליל"> "ויטה פרי">ויטה פרי הגליל , כחברה קולינארית איכותית ומתקדמת, המספקת לקהל לקוחותיה מוצרים מובחרים. העיצוב החדש מרענן את אריזות המוצרים ומתאימם לערכי המותג המתחדש".

המחזור השנתי של קטגורית השימורים בשנת 2009 עמד על כ-170 מיליון שקל, כאשר המותג פרי הגליל מהווה את השחקן המוביל עם נתח שוק מעל 30%. שחקנים אחרים בקטגוריה זו הם יכין (כ-21%), שופרסל (כ-8%), פרי מבורך (כ-6.7%), וילי פוד (כ-6%) ומגה (כ-2.7%).

המוצרים המובילים בקטגוריות השימורים הם הירקות, ובעיקר שימורי התירס. ארבעה מתוך חמשת המוצרים המובילים בקטגוריה הם שימורי תירס שונים של פרי הגליל, עם נתח שוק מצטבר של 27%. מכון המחקר הגל החדש בדק ומצא כי שימורי התירס של פרי הגליל הם שימורי התירס האהובים והטעימים ביותר ע"י הצרכנים (נובמבר 2009). גם בקטגורית הקטניות מובילים שימורי פרי הגליל (שעועית וחומוס גרגרים) עם נתח שוק מצטבר של 27%.