הצורך בשירותים סוציאליים וכלכליים שונים, שיתמכו בעובד ויצרו עבורו את הקרקע הטובה ביותר לעבוד, לפתח מוטיבציה ונאמנות לחברה וליצור עבורה את המוצר שהוא נועד לייצר, בכל תחום שהוא, הוא ברור.

קרא עוד...

לראשונה בישראל לכל לקוחות Visa מובטחת חווית קרנבל מונדיאל ייחודית: מסיבה, הופעה והקרנת משחק הגמר באצטדיון המושבה, פתח תקווה

(ההטבה ניתנת למחזיקי כרטיס Visa של כל הבנקים, בנק הדואר, ושלושת חברות כרטיסי האשראי)

חברת ויזה שכרה את אצטדיון המושבה בפתח תקווה כדי לקיים הקרנת ענק של גמר המונדיאל, כחלק מהפנינג חגיגי שיכלול הופעה של פאבלו רוזנברג ומסיבת ענק עם DJ קיקה סמואל, רקדניות ברזילאיות ועוד.

הקהל הרחב שיגיע לאירוע ביום ראשון ה-13 ליולי ייהנה מהצפייה במשחק גמר המונדיאל על מסך ענק של כ-280 מ"ר, לצד פרשנות חיה של אפי טריגר, אלי ישראלי ושייע פייגנבאום. החגיגה הגדולה תחל מ-19:30 . 

עודד סלומי, מנכ"ל Visa אירופה בישראל: "אנו שמחים לאפשר ללקוחות ויזה בכל הארץ ליהנות מחוויית המונדיאל על גבי מסך ענק, לרקוד ולשמוח בקרנבל ולהרגיש שהם בברזיל".

האירוע הינו הטבה עבור כל לקוחות Visa בישראל ולכן כרטיסים יוצעו במחיר של 19.90 ₪ בלבד לאדם (כולל שתייה ופיצוחים). כרטיסים לאירוע ניתנים להשגה באתר www.visamondial.co.il. כל מחזיק כרטיס Visa יוכל לרכוש באתר עד 10 כרטיסים לו ולחבריו.

ל-Visa מסורת חסויות עשירה מאוד, הכוללת שותפויות באירועי ספורט מובילים בעולם. זה לה גביע העולם (FIFA) השני, אך זו הפעם הראשונה ש-Visa משתמשת במשחק גמר המונדיאל כפלטפורמה למסיבת ענק ללקוחותיה מסוג זה ובהיקף השקעה כזה בישראל.

לקבלת מידע נוסף בקרו באתר www.visaeurope.com.

altלקראת חג המולד וראש השנה האזרחית הנחגג ברחבי העולם, השיקה DHL ישראל, המובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, יחד עם חברת Marketier קטלוג מתנות מקוריות עם ניחוח ישראלי המתאימות למשלוח לרחבי העולם.  מ-DHL נמסר כי ההערכות הן שגם השנה ישלחו לחו"ל כ-100,000 חבילות במהלך החודשים נובמבר ודצמבר - גידול של עשרות אחוזים לעומת שאר חודשי השנה.

ניתוח שערכה DHL העלה כי ענף ההיי-טק הוא ששולח הכי הרבה מתנות, עם 41% מכלל המתנות שנשלחו בשנת 2011, אחריו נמצא ענף התעשייה עם 38% וענף הטקסטיל עם 8%. בין היתר עולה כי בשנת 2011 24% מכלל המתנות נשלחו לארה"ב, כפליים ממספר המתנות שנשלחו בשנת 2010. במקום השני נמצאת בריטניה, עם 13% ולאחריה גרמניה, איטליה וצרפת. בין היעדים יוצאי הדופן ניתן למצוא את קניה, נמיביה ואוגנדה.

מתגאים ביין ובשוקולד הישראלי

נתון מעניין נוסף הוא סוג המתנות המועדפות על ידי הישראלים. אם בשנת 2010 38% מכלל משלוחי המתנות היו מארזי שוקולד, ב2011 נתון זה כבר עמד על 56%. כך גם  בזירת היין חל זינוק מרשים מ10% ב2010 ל21% שנה שלאחר מכן. לדברי מנכ"ל חברת DHL ישראל, אודי שרון, הנתון מראה שמעבר למשלוח המתנה, הישראלים מרגישים שגרירים של ישראל ורוצים לחלוק את הגאווה שלהם בתוצרת הארץ  עם עמיתיהם בחו"ל.

שרון הוסיף  כי "גם בעולם של עסקים גלובליים ותקשורת אלקטרונית, אנחנו חייבים לזכור שבסופו של דבר אנו עובדים עם בני אדם, שאוהבים ומעריכים מחוות קטנות של תשומת לב. חג המולד וראש השנה האזרחית הם מועדים מצוינים לטפח את הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות, הספקים והעמיתים בחו"ל".

בקטלוג המכיל עשרות מתנות תוצרת הארץ, ניתן למצוא מארזי שי מבית גלילאו המכילים יינות, שמן זית, שוקולדים, דבש וקונפיטורות תוצרת הארץ והגליל, מארזי שוקולד של מקס ברנר, ספרי מתנה, מוזיקת עולם ישראלית, משחקי מנהלים מקוריים ואביזרים מעוצבים למשרד.

לראשונה גם בירה ישראלית 

השנה, מופיע לראשונה בקטלוג מוצר ייחודי ויוצא דופן בעולם המתנות – מארז בירות בוטיק ישראליות של מבשלת אלכסנדר. לדברי שרון, "מזה שנים נהוג בקרב אנשי עסקים המבקרים במדינה אחרת לצאת ולשתות את הבירה המקומית. והשנה חשבנו, למה לא להפתיע עם משלוח בירה ישראלית?".

שליחת מתנות לחו"ל כרוכה במאמץ רב וידע מקצועי, בחוקי מכס והתרבות המקומית הנהוגה באותה מדינה. שירות המתנות של DHL מפשט את התהליך כאשר אריזתה, ומסירתה ליעד בחו"ל מבוצעים על ידי DHL וללקוח נותר רק לבחור את המתנה המבוקשת מאתר האינטרנט http://www.dhl-christmas.co.il. הזמנת המתנות היא פשוטה ומתבצעת באמצעות שיחה למוקד הטלפוני של DHL.  המתנות הנבחרות ישלחו, במועד הרצוי, באמצעות שירותי האקספרס של DHL ישראל לכל רחבי העולם. בנוסף, כל תהליך השילוח, כולל קבלת אישור על מסירת החבילה, אריזת המתנות, מילוי הניירת והאישורים הנדרשים יבוצע על ידי DHL.