חג הסוכות הוא אחד מהחגים המסמלים את תחילתה של שנה חדשה, פריחה, צמיחה ורעננות. התחושה של החגיגיות שורה בכל בית ומקום עבודה וכל מעסיק מחפש את הדרך הטובה ביותר לשמח את העובדים שלו לקראת החג המתקרב ולהעניק להם את המתנה המקורית, המיוחדת והמרגשת ביותר. ההיצע כיום בתחום מתנות לעובדים  בכלל ומתנות לעובדים לקראת חג סוכות בפרט הינו גדול ומגוון מאוד והדבר גורם ללא מעט מעסיקים לתהות כיצד כדאי להם לבחור את המתנות הטובות ביותר עבור העובדים שלהם. במאמר הבא תקבלו 5 רעיונות למתנות מקוריים עבור העובדים שלכם לקראת חג סוכות.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

החשיבות של מתנות לעובדים

אין ספק כי העובדים בכל ארגון מהווים את ההון האנושי, הדבר החשוב ביותר בארגון. כל בעל עסק או חברה מבין כי עליו לדאוג לרווחת עובדיו. בכדי להעניק לעובדים הרגשה טובה ונעימה וכן, בכדי להעניק להם את ההרגשה שהם חשובים למקום העבודה, כדאי לפנק אותם במתנות מיוחדות לקראת חגים ואירועים.

בכדי לדאוג לרווחת העובד בצורה הטובה ביותר בארגון שלכם, כדאי להיעזר במערכת מתקדמת בשם:  well-b. המערכת משמשת ככלי לעבודה למנהלת הרווחה שבכל ארגון וכל בעל ארגון יכול לקבל את הכלים הטובים ביותר בכדי למצוא את כל מה שהוא צריך עבור העובדים שלו. well-b עובדים בשיתוף עם buyme ועל כן, הם יכולים לסייע לכל בעל עסק למצוא את המתנות המושלמות עבור עובדיו לקראת חג הסוכות ובכלל, לקראת חגים ואירועים שונים, כצ'ופר על עמידה ביעדים ועוד.

רעיונות למתנות לעובדים לקראת חג סוכות

הנה כמה מתנות שבהחלט יכולות לשמח את העובדים שלכם לקראת החג המתקרב

אין כמו חג מתוק. כולם מברכים את כולם בשנה טובה ומתוקה ומייחלים למתיקות וטוב בשנה הבאה החל מראש השנה ועד לסיום חגי תשרי. לכן, גם חג סוכות מאופיין  במוצרים מתוקים. אם בא לכם לפנק את העובדים שלכם במארז מתוק, כיום תוכלו למצוא מגוון מארזי מתוקים מיוחדים המכילים בין היתר דבש, יין משובח, שוקולדים משובחים ועוד. מארז משובח ואיכותי המכיל מגוון מתוקים שונים, יעניק לכל עובד הרגשה נעימה וטובה כאשר הוא יקבל אותו כמתנה.

סטים מקצועיים למטבח- כלי מטבח מהווים כלים שימושיים ביותר בכל בית ואין כמו סט כלי מטבח איכותי המורכב מסיר, מחבתות או סכיני מטבח איכותיים, קערות מעוצבות ומיוחדות לסלטים או כל כלי מטבח אחרים שיכולים לשדרג את המטבח של העובדים שלכם. ניתן למצוא מארזי סטים מקצועיים למטבח שונים כיום וכל שיש לעשות זה לבחור את הסטים המתאימים ביותר לעובדים שלכם.

אם אתם לא יודעים מה לרכוש לעובדים שלכם ומה הם יעדיפו, תמיד אפשר להעניק להם גיפט קארד. כיום ניתן למצוא מגוון כרטיסי גיפט קארד שניתן לטעון בסכומים שונים ולהשתמש בהם ברשתות שונות. כדאי לבחור בכרטיס אשר מאפשר רכישה בכמה שיותר רשתות אטרקטיביות ולהטעין אותו בסכום נאה עבור מתנה לחג.

אופציה נוספת שיכולה להוות מתנה נפלאה עבור העובדים שלכם היא פריט עיצובי לבית. מדובר על קטגוריה רחבה מאוד שממנה ניתן לרכוש מצעים רכים ומפנקים, כריות נוי דקורטיביות, אגרטלים דקורטיביים או כל פריט נוי אחר שיעניק לעובדים  שלכם את ההרגשה הטובה והנעימה ביותר כאשר הם יקבלו אותו.

ערכת יין עם פותחן ומעמד- אין ספק כי כיום ניתן למצוא מגוון רחב של יינות משובחים בישראל. אין כמו לפתוח את השנה החדשה עם כוס יין איכותי ויוקרתי. להעניק לעובדים שלכם ערכת יין שכוללת בין היתר גם פותחן איכותי, זה בהחלט דבר שיכול לשמח את העובדים שלכם ולהעניק להם הרגשה שהם חשובים לכם. ניתן לשלב בפותחן של הבקבוק חריטה אישית דבר אשר מייחד אפילו עוד יותר את המתנה והופך אותה לאישית ומרגשת.

מדוע חשוב להשקיע במתנות לעובדים לחג סוכות?

אין ספק כי העובדים בכל מקום עבודה הם נכס חשוב למקום העבודה. בהתאם  לאיכות העבודה של העובדים, למקצועיות שלהם וללויאליות שלהם למקום העבודה, מקום העבודה יהיה מוצלח יותר או פחות ועל כן, חשוב מאוד להשקיע בעובדים, להעניק להם הרגשה שהם חשובים ויקרים למקום העבודה וכמובן, לכם המעסיקים. עובד שמרגיש חשוב במקום העבודה, יעבוד בצורה יעילה יותר ויהיה נאמן יותר למקום העבודה. כמו כן, עובד שמגיע שמח ועם  אנרגיות טובות לעבודה, יעבוד בצורה מוצלחת יותר. על כן, חשוב מאוד לרכוש מתנות איכותיות לעובדים לקראת חגים ואירועים מיוחדים.