אם גם אתם הוזמנתם למספר מקומות בראש השנה הבא עלינו לטובה יש לנו פתרון. מכיוון שלא תוכלו להיות בכמה מקומות בו זמנית למה שלא תשלחו את המתנות בדואר? כיום יש מגוון של אפשרויות למשלוח מתנות בדואר או באמצעות שליח וזה המקום להציגם. בכל מקרה אנחנו ממליצים להזדרז כי אתם לא היחידים שהוזמנתם לכמה מקומות בחגים הקרובים.

כלים
חנות פרחים ברמת גן
חנות פרחים ברמת גן

 

כדי לדעת איזה מתנה לשלוח ולמי כדי להמנע מצרות שווה לכם להמשיך לקרוא עד הסוף. אמנם זה נראה לכאורה עניין פעוט וחסר ערך אבל אל תלכו שולל: מתנה לא מתאימה יכולה להיות עילה למלחמה בין בני משפחה או חברים שתימשך שנים. אז מוכנים ללמוד איך לעשות את הבחירות הנכונות בראש השנה ולהישאר בחיים?

כרטיס מתנה

כרטיס מתנה או גיפט קארד בלעז מאפשר למקבל המתנה לרכוש מתנה כרצונו. לא עוד נסיעות מיוחדות להחליף את המתנות שנקנו בעמל רב, אלא העברת האחריות לידי מקבל המתנה בחנות האהובה עליו. עם זאת, מכם נדרש לדעת איזה חנות אהובה על מקבל המתנה כדי למנוע בעיות, למשל: כרטיס מתנה לחנות ספורט לאדם ששונא כושר. אפשרות אחרת היא לרכוש כרטיס מתנה המאפשר רכישה במספר חנויות פופולאריות.

מתנות לבית

אנחנו ממליצים להשתמש באופציה זו בזהירות, כלומר לרכוש מתנות לבית רק במידה ואתם יודעים בוודאות שזו המתנה הרצויה. בכל מקרה אחר אתם מסתכנים באי נעימויות עם החברים או בני המשפחה ובינינו – אין דרך גרועה יותר להתחיל את השנה החדשה. רוצים דוגמא? למשל: סיר לחץ למישהו שכישוריו הקולינריים מסתכמים בחביתה.

מארזי חג מתוקים

אמנם הברכה הנפוצה היא שנה טובה ומתוקה ומארזי חג שכוללים שוקולדים הם אופציה שכיחה. עם זאת, בשנים האחרונות אנחנו עדים לטרנד הבריאותי ואנשים רבים נמנעים מסוכר מסיבות בריאות או מצפון. בנוסף, אופציה זו נחשבת לבנאלית שמוכיחה שלא ממש הקדשתם תשומת לב לסוגיה ובמילים אחרות – יצאתם ידי חובה.

משלוח פרחים

אנחנו לא ראינו מישהו שלא אוהב פרחים והביטוי הותיק "דבר אלי בפרחים" חי ובועט. לכן אנחנו מאמינים שהמתנה הטובה ביותר למשלוח בראש השנה היא פרחים, בעיקר פרחים מחנות פרחים ברמת גן בשם פרח לי שמאפשרת לצרף לזרי הפרחים המיוחדים שלה  דובונים, בלונים ומתנות קטנות ומרגשות אחרות.

כך המתנה שלכם תתקבל בברכה, תקשט את שולחן החג ותבטיח שלא ישכחו אתכם. אתם מצדכם תוכלו להוסיף לפרחים את הטאץ' האישי באמצעות התוספות השונות ותבטיחו דבר אחד: המתנה שלכם לא תהיה בנאלית אלא תוכיח תשומת לב ויחס אישי. ובינינו – אין חשוב מזה וזה בעצם הבסיס לכל מתנות החג באשר הן.

לסיכום

אנחנו מאחלים לכם שנה טובה ושתזכו להיות מוזמנים להרבה שמחות. במילים אחרות – אנחנו מאחלים לכם שיהיו לכם צרות טובות למשל לשלוח מתנות במידה ותוזמנו למקומות שונים. ועכשיו שאתם כבר יודעים מה המתנה המושלמת למה שלא תקנו אותה גם לעצמכם?