כלים

חברת בלונד 2.0 תנהל את הקמפיין הראשון בישראל המשלב טכנולוגיה לתיוג סרטי וידאו. הקמפיין עבור פנסוניק נעשה בשילוב חברת הסטראט-אפ anyclip וצפוי לעלות בימים הקרובים בעמוד הפייסבוק של המותג

יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת Panasonic בישראל עולה בימים הקרובים בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת הסטרט-אפ הישראלית-אמריקנית anyclip , שפיתחה טכנולוגיה ייחודית לאיתור קטעים מסרטים על פי מגוון רחב של פרמטרים.

במסגרת הפעילות, המנוהלת באמצעות חברת בלונד 2.0, יוכלו חברי עמוד הפייסבוק של פנסוניק לצפות בשש בסצנות מפורסמת מסרטים הוליוודיים מוכרים כגון: מהיר ועצבני, אי טי, בחזרה לעתיד, בחזרה לעתיד, פארק היורה, המומיה, מלתעות אמריקן פאי ועוד.

הצפייה בסצנה שתימשך כדקה עד דקה וחצי תעשה דרך נגן מדיה שיעוצב בעמוד הפייסבוק כמסך של Panasonic. בסופו של תהליך, יהיה על הגולשים להציע סוף אחר לסצנה שראו. כל הצעות הגולשים יועברו לועדת שופטים המורכבת מנציגי יורוקום וגלובוס שתעניק לשישה הגולשים היצירתיים ביותר סטרימר בשווי 750 ₪.

לחברת anyclip חוזה הפצה בלעדיים עם האולפנים המובילים בהוליווד, לרבות אולפני יוניברסל, ובמסגרת זאת היא מאפשרת למנוייה גישה ישירה למאגר עצום של קטעי סרטים שאותם קטלגה באמצעות מאפיינים שונים, כגון, הדמויות המשתתפות בהם, פרטי הסצנה, מידע התנהגותי, ציטוטים וכיוצא בזאת.

חברת בלונד 2.0 עוסקת במתן פתרונות שיווקיים ותקשורתיים בעולם הדיגיטאלי, תוך התמחות בפעילות הנערכות בזירת הסייבר הבינלאומית. החברה שהוקמה בשנת 2006 על ידי איילת נוף ומוטי פאר מקדמת חברות, ארגונים וחברות סטארט אפ, המבקשים לפעול במרחב הסייבר שמחוץ לגבולות ישראל וליצור חשיפה גלובלית. בין לקוחותיה: קבוצת שטראוס, בנק הפועלים, רשת מלונות דיוויד אינטרקונטיננטל, יורוקום-פנסוניק, גלובוס גרופ, HP ישראל, HP דרום אפריקה, PWC קסלמן וקסלמן, , Viber חברת הביטוח דיווד שילד, ICQ ועוד.