פריכיות ללא גלוטן -  ''בטר אנד דיפרנט''

חברת "בטר אנד דיפרנט" קיבלה את תו התקן GMP של משרד הבריאות על קו הייצור של פריכיות אורז ופריכוני כוסמת. קבלת התקן מאפשר לחברה לציין על המוצרים ולפרסם שהם "ללא גלוטן"

קרא עוד...

עוגת גבינה עשירה עם אוכמניות ופירורי עוגיות

"עדן קינוחים", המתמחה בייצור קינוחים באריזות אישיות, משיקה עוגת גבינה עשירה עם אוכמניות ופירורי עוגיות. העוגה, המשווקת במארז מעוצב של שתי יחידות ארוזות בנפרד, הנה עוגת גבינה חלבית בשילוב אוכמניות באיכות מעולה ופירורי עוגיות. הקינוח החדש יימכר בכל רשתות השיווק, חנויות הנוחות והמרכולים ברחבי הארץ וייכנס למגוון קינוחי החברה באופן קבוע.

קרא עוד...

סדרת מוצרי דגנים חדשה: פתיתי דגנים. צילום: דרור קליש

חדש מעולם הבריאות של רפאל'ס - חברת רפאל'ס, יצרנית הגרנולה וחטיפי הדגנים המומחית, משיקה סדרת מוצרי דגנים חדשה: פתיתי דגנים – 7 מוצרי דגנים ללחמים, עוגות, עוגיות, שייקים, פשטידות ועוד. סדרת פתיתי דגנים של רפאל'ס כוללת פתיתי כוסמין מלאים, חיטה מלאה, שעורה מלאה, שיפון מלאים, שיבולת שועל מלאה (עבה), שיבולת שועל מלאה (דקה) ומיקס פתיתי דגנים. ישווקו באריזות 400 גרם, בכשרות מהדרין

קרא עוד...

מותג הגבינות הטבעוניות ''משומשו''

עלייה בביקוש לתחליפי גבינות טבעוניות: שופרסל תמכור את מותג הגבינות הטבעוניות ''משומשו''. הרשת תשווק ששה מוצרי תחליפי גבינות צהובות ותחליפי גבינות מלוחות של המותג משומשו, פרי יוזמה משותפת של קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", בכל מתחמי GREEN

קרא עוד...

עוגת כיפת חלב של רשת האופה מבגדד

רשת "האופה מבגדד" משיקה עוגה חדשה במגוון עוגות הפרמיום המרהיבות של הרשת, ומציעה ללקוחותיה עוגה חדשה: עוגת "כיפת חלב". מדובר בעוגת כיפת שוקולד לבן מרהיבה ביופייה, עשויה מוס שוקולד לבן וליבה של מוס ריבת חלב, עטופה בגנאש שוקולד לבן ונגיעות קוקוס קלוי. העוגה חלבית, מכילה שמנת, שוקולד לבן, ריבת חלב וסוכר. תימכר במחיר של 130 ₪ בכשרות מהדרין בכל סניפי רשת "האופה מבגדד"

קרא עוד...

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים