רוגעלך 400 גרם אחוה (צילום: יעל האן)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך – מאפה שמרים במילוי בטעם שוקולד.

קרא עוד...

גושי חלוה רכה במשקל(צילום:יח"צ)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משווקת סדרת מוצרי חלוה חדשה: חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות. בין טעמי החלוה שישווקו, פירות יבשים, דבש שקדים, תפוז ופולי קקאו, פיסטוק ועוד.

קרא עוד...

בטר אנד דיפרנט - תה ירוק ותה קמומיל עם סטיביה (צילום:  תהילה צלניק)

חברת B&D – בטר אנד דיפרנט, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון, מציגה לקראת החורף חליטות תה "סוויטי" SWEET TEA  - חליטות פרחי קמומיל ותה ירוק המשלבות בתוך שקיקי התה עלים טבעיים וירוקים של צמח הסטיביה, כך שמתקבל תה מתוק באופן טבעי. הסדרה מושקת באריזות חדשות ומהודרות, המכילות אריזות אישיות ואטומות של שקיקי התה.

קרא עוד...

אריזת קמח וקופסת פח בעיצוב חגיגי לחג החנוכה (צילום:מנחם גרייבסקי)

לכבוד חג החנוכה, תשווק 'הטחנות הגדולות של א"י' מחיפה אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר, בעיצוב רטרו מקסים. האריזה מתהדרת בברכת "חנוכה שמח" ובמתכון מעולה לחג. כמו כן, תשווק הטחנה לחג קופסת פח מהודרת בעיצוב תואם – לאחסון פרקטי ודקורטיבי של קמח לאורך השנה כולה.

קרא עוד...

קפה

חובבי הקפה המושבעים לא מוותרים על טקס הכנת הקפה שמסב להם עונג רב. ברגע שתתחילו לטחון קפה, תרצו לייצר שוב ושוב את הניחוחות ה ארומטיים של פולי הקפה הטריים שנטחנים במקום. בשנים האחרונות אומנם נכנסו לשוק הרבה מאוד דגמים חדישים של מכונות אוטומטיות שמבצעות את העבודה כחלק אינטגרלי מתהליך הכנת הקפה, אבל יש מי שלא מוותרים על טחינה נפרדת ומצטיידים במטחנות קפה לביצוע המשימה.

קרא עוד...

מד חום לבשר

מד חום לבשר זהו מוצר חובה עבור כל מי שרכש מעשנת. על מנת שהבשר המעושן שאתם מכינים יוכל להגיע לרמת הצלייה המדויקת מבלי שתהיו במתח שמא קורה משהו לבשר הנצלה לו בפנים בתוך המעשנת.

קרא עוד...

מעדן כבד קצוץ עם בצל מטוגן "מעדני יחיעם" (צילום: אריה ויסמין)

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת "מוס כבד עוף" ומשיקה מוצר חדש מתוצרתה: כבד קצוץ. המוצר החדש מבוסס על מתכון מבית "אמא" ומכיל  כ- 38% כבד עוף, בצל מטוגן ותבלינים. המוצר מוגש באריזת נוחות לשימוש ואכסון במשקל של 140 גרם ומתאים כמנה חגיגית בראש השנה וכממרח נפלא ועל צנימים בכריכים.

קרא עוד...

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים