מותג לחמי הבריאות "מונבטים" השיק שני מארזים של "מיקסים", המכילים מגוון סוגים של טעמים. בכל מארז 4 טעמים שונים ובסה"כ – 8 טעמים העשויים משילובים שונים של חומרי הגלם - קטניות, כוסמת, קינואה, דוחן, ירקות ופירות.

כלים
מונבטים - אריזות חדשות למוצרים. צילום (אפרת בלוססקי)
מונבטים - אריזות חדשות למוצרים. צילום (אפרת בלוססקי)

בנוסף, הושק עיצוב חדש לכל האריזות, עם אמירת CLEAN LABEL שמשמעותה – המזון מבוסס על טהרת הרכיבים הטבעיים והבריאים בלבד, אשר מצוינים במלואם ובבהירות על גבי האריזה.

שרון אייזיק-גרינפלד, סמנכ"לית שיווק ומכירות ב"מונבטים", ציינה שהמיקסים החדשים מאפשרים לכל אחד תרשם ממגוון טעמי "מונבטים", ולבחור את החביבים עליו. "האריזות החדשות מעוצבות בקו נקי: כל אריזה מוצעת בגוון צבע אחרהשראת חומרי הגלם המרכיבים את המונבט. קונספט ה'קלין לייבל' ממחיש את ערכינו: אמינות, בריאות ושקיפות. הצרכן יכול לבחור את המוצרים באופן מושכל, בהתחשב בחומרי הגלם והערכים התזונתיים המצוינים באופן ברור על גבי האריזות, ללא 'הפתעות' ומונחים לא ברורים", אמרה.

"מונבטים" הם מוצר חדשני מהצומח העשוי משילובים שונים של חומרי גלם, בהם: קינואה, כוסמת, דוחן, עדשים בצבעים שונים, שעועית מש, בננה, גזר, דלעת, תאנים, בטטה, סלק, תמר ותפוח עץ. בסדרה מגוון של 14 טעמים. כל המרכיבים טהורים, ללא רכיבים מהחי, גלוטן, תוספות כמו קמחוכר, ממתיקים, שמנים, שמרים, חומרי טעם וריח או חומרים משמרים.

בכל אחת מאריזות המיקסים משולבים 4 טעמים: מיקס אחד מכיל קינואה + כוסמת + בטטה; כוסמת + תמר + תפוח עץ; קינואה + כוסמת + סלק; כוסמת + תאנים מיובשות + דלעת. במיקס השני טעמים של עדשים כתומות + סלק; עדשים צהובות + בטטה; כוסמת + בננה + עדשים כתומות + גזר; עדשים ירוקות + שעועית מש + דוחן.

המוצרים משווקים קפואים. אין צורך בהפשרה מוקדמת (אורך חיי מדף במקפיא – 18 חודשים). לפני הגשה יש לחמם לפי ההוראות. מומלץ לאכול בשילוב שמן זית או שמן קוקוס, או ממרח כמו טחינה, חומוס, גבינה, אבוקדו, פסטו, ממרח עגבניות, לבנה, קוטג' ועוד ומבחר ירקות. באתר החברה מוצע מגוון מתכונים נהדר לשילוב "מונבטים" בכל ארוחה.

המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית אור עקיבא.

מחיר: כ-28 ₪ לאריזה המכילה 4 יחידות של מונבטים, במשקל של 440-320 גרם (בהתאם לסוג המוצר).

להשיג ברשת שופרסל במתחמי גרין, ובבתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. כמו כן אפשר להזמין משלוח בחנות האון-ליין באתר החברה.

לפרטים: https://munbatim.com/