כל מי שחובב בשר מעריך מעשנת בשר, ולו כי מדובר בתוצאה טעימה ומדויקת להפליא, וכיוון שקשה למצוא מתחרים לארומה הייחודית שמתקבלת מתהליך העישון. עם זאת, מעשנת בשר רגילה דורשת לא מעט התעסקות, שלא לומר השגחה צמודה. אי לכך אם מבקשים מצד אחד להרוויח את הארומה הייחודית ומצד שני לא להשתעבד לתהליך, מוטב להכיר את האופציה המנצחת - מעשנת בשר אוטומטית, ואם יותר נדייק נציין מעשנת בשר לואיזיאנה!

כלים

 

פשוט משהעזתם לקוות

כיצד המערכת עובדת? פשוט משהעזתם לקוות! באופן כללי התפקיד שלכם כבעלי המעשנת הוא רק לרכוש את הנתח הרצוי ולהכניסו במצב הרצוי אל תוך המעשנת. זהו? כמעט.. עתה יש לקבוע את הטמפרטורה המועדפת, להצית את המערכת (באמצעות לחיצה על כפתור), לקחת בירה קרה ולאחר הזמן הרצוי פשוט להוציא ישירות לצלחת.

*כל שנדרש מכם לעשות – שבו לצד בירה קרה

כיצד המעשנת מתפקדת?

מבקשים לדעת מה קורה בזמן שאתם יושבים על הספה ונהנים מניחוחות מעוררי תיאבון? ובכן מדובר במערכת אשר ניזונה משבבי עץ באופן אוטומטי, משמע עם הפעלת המערכת המעשנת מזינה ומציתה עצמאית את השבבים. בין לבין המעשנת דוגמת טמפרטורה ומווסתת את כמות האוויר, ולו על מנת לדעת באיזה קצב וכמה שבבים עליה להמשיך להזין.

תסמכו על המעשנת

"אפילו אין צורך לקום בין לבין על מנת להפוך את הנתח"? אתם עשויים לתהות, ובכן התשובה היא שלא - אין צורך, אלא אם כן חשקה נפשכם ליהנות מסימני צריבה בשני הצדדים. מדוע? כיוון שהטמפרטורה מאוד מדויקת ואחידה ואילו הנתח מתחמם בעיקר מהעשן - משמע הוא נעשה באופן אחיד מכל הכיוונים. לאחר שקמים מהספה כל שיש לעשות זה להוציא את הנתח לקרש החיתוך ולהתחיל ליהנות מבשר איכותי מלווה ארומה ייחודית של עץ. שנסכם? התפקיד שלכם הנו לרכוש את הגוש הרצוי, לתבל, להכניס מעשנת, לבחור טמפרטורה, ללחוץ על כפתור ובתום התהליך לבוא לאכול.

רכישה מושכלת

התהליך שציינו אכן פשוט ביותר, אך פה יש לקחת בחשבון שעל מנת ליהנות מכל זאת, יש צורך לרכוש מעשנת בשר איכותית, ממש כמו מעשנת בשר לואיזיאנה, ועל כן בטרם רוכשים, חשוב להגיע למקום מקצועי שמחזיק מבחר איכותי, שעובד אל מול יצרנים נחשבים, שמעניק אחריות ושיודע לייעץ בהתאם לדגשים אישיים.

בתקופת האבן הבינו דבר או שניים

לאור הדברים נציין שגם את טכניקת העישון החלה בתקופת האבן, הרי שכיום, כמה שנים טובות קדימה, ניתן למצוא שמדובר בשיטה אידאלית ביותר ושעדיין לא נמצאו לה מתחרים, ולו כי הבשר אינו נחרך, אלא נצלה לאיטו במשך כמה שעות, כאשר ניתן לשחק עם הארומה הרצויה בהתאם לסוג השבבים הנבחרים. מכאן שאם ניתן לקחת את כל היתרונות ולהוסיף להן יתרון נוסף - מינימום התעסקות, הרי שללא ספק מדובר בכלי מנצח עבור העידן הנוכחי - בו מצפים שדברים יקרו מעצמם.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים