כל בעל עסק חוטא מפעם לפעם בחיפוש עצמי של מידע והמלצות אודות שירותי בית העסק במנועי החיפוש. בעל העסק מבקש לבחון את תוצאות עבודת קידום האתר, את הפעילויות של המתחרים ואת הפרסומים החדשים אודותיו, מדובר בצעד חיובי לכל הדעות! בעלי עסקים ואתרים מתבקשים לגלות אחריות ולעקוב אחר פרסומים הנושאים את שמם או את שם בית העסק, כל פרסום חיובי או שלילי יש לבחון ולמנף בהתאם.

מהו ניהול מוניטין ברשת?

זהו תהליך באמצעותו מרכיבים את התדמית העסקית או האישית שלכם ברשת, הדבר נעשה מתוך מטרה לכוון את דעת הקהל ולפתח את הפעילות העסקית לכיוון הנכון. ניהול מוניטין ברשת מתבסס על שימוש בפלטפורמות פעילות שונות, פרסום של תכנים מקצועיים, תקשור קבועה עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים וגם מעקב שוטף וקפדני אחר כל פרסום הקשור באופן ישיר או עקיף לפעילות העסקית או האישית.

כיצד להראות נוכחות ברשת?

את הביטוי "אם אתה לא שם אתה לא קיים" מכירים כבר כל בעלי העסקים, היום, רוב בעלי העסקים כבר מנהלים פעילות בהיקף זה או אחר ברשת. סוד ההצלחה טמון בבחירה נכונה של תחומי הפעילות תוך מידת חשיפה ההולמת את התדמית המבוקשת, תזמון נכון הוא גם כן פרמטר מאוד חשוב. כיום, ניהול מוניטין לצד חלק ניכר מפעילות השיווק העסקית מתבצעים תוך פעילות ברשתות החברתיות. הרשת החברתית משמשת זירת פעילות עסקית וחברתית לכל דבר, החשיפה לה זוכים פרסומים חיוביים ושליליים ברשת החברתית רבה. בהתאם לכך, על בעלי העסקים להישאר עם אצבע על הדופק, לגלות נוכחות ולנהל את הפעילות בצורה מקצועית.

הדרך הטובה ביותר בה ניתן יהיה לקבל את ההחלטות הנכונות ולהימנע מתגובות רגשיות לתלונות של לקוחות היא שכירת איש מקצוע. כאשר הדף העסקי מנוהל על ידי איש מקצוע בעל ניסיון ורקע בתחום השיווק והשירות קל יותר לכוון את ניהול המוניטין אל הכיוונים הרצויים.

איך למחוק אזכורים שליליים?

ניהול מוניטין ברשת יוכל להתבסס על בנייה ראשונית של מוניטין בעבור עסק חדש או תיקון מוניטין מוכתם של עסק קיים. פרסום של מידע מוטעה או שלילי ברשת יוכל לגרור אחריו נזק משמעותי, כאשר המידע מופיע במיקום נגיש במנועי החיפוש הנזק גדול עוד יותר. הבשורה הטובה היא שאפשר לנקות את המידע המטעה, להחליפו במידע אוהד וגם לנקות את המוניטין שלכם.

לצד הפעילות להסרת התכנים השליליים נפעל לפרסום של תכנים אוהדים המציגים את העסק באור חיובי וממתגים אותו כבעל מקצוע מוביל ומומלץ. תוך פרסום תכנים חדשים וחיוביים הנכתבים על ידי כותבים מקצועיים בהתאם להעדפות של מנועי החיפוש, אפשר יהיה לכוון את אותם אזכורים שליליים אל מיקומים פחות נגישים בתוצאות החיפוש.

המחקרים מגלים כי רוב הגולשים אכן מחפשים מידע אודות עסקים ברשת האינטרנט לצורך איתור המלצות חיוביות או שליליות, ניהול מוניטין הוא לא תחום בו אפשר להקל ראש. 

עולם השיווק באינטרנט כבש את חיינו וכיום כמעט כל בעל עסק שמעוניין לאתר לקוחות חדשים, מחזיק קמפיין "אדוורדס" בגוגל, דף עסקי מקודם ב"פייסבוק" ופעילות ענפה ב"לינקדאין". אך לאחרונה צצה פלטפורמה חדשה שמאיימת לגזול את נתחי תקציבי הפרסום מהפלטפורמות השיווקיות המוכרות. לא מדובר על רשת חברתית חדשה או מנוע חיפוש. אלא דווקא על אפליקציית WAZE המוכרת. ארז כלב, בעל חברת "מאסטר ביזנס" לשיווק באינטרנט, מוביל בימים אלה את מהפכת השיווק דרך הWAZE ומאמין שאפליקציית הניווט הוותיקה טומנת בחובה את הבשורה לאלפי עסקים שמעוניינים למשוך לקוחות חדשים לעסק שלהם באופן ממוקד, מקורי ובעלויות נמוכות יותר.

קרא עוד...

רשות מקרקעי ישראל עושה עוד צעד משמעותי של הרפורמה הארגונית. הרשות החלה בשירותי צ'אט מורחב באתר האינטרנט, השירות המורחב חוסך זמן ומייתר הגעה למשרדי הרשות.

קרא עוד...

מרכז מידע וירטואלי חדש של האיחוד האירופי: כל מה שרציתם לדעת על הקשר בין האיחוד האירופי וישראל

האיחוד האירופי מציג אתר חדש המהווה מרכז מידע עבור 17 המדינות השכנות ביניהן ישראל.האתר החדש הינו שער לחדשות ומידע על המדינות השותפות של האיחוד האירופי, וכולל עדכונים יומיים, הצעות עבודה מיוחדות בפרויקטים של האיחוד האירופי, משלחות וכד' והזדמנויות לפרויקטים חדשים במימון האיחוד האירופי.

עוד מציע מרכז המידע הווירטואלי רקע אודות השותפות של האיחוד האירופי במזרח התיכון ומאגר טפסים ומסמכים רחב המכונה "הספרייה השכונתית" (Neighborhood Library) ומכיל אוסף מסמכים מדיניים, הסכמים ודו"חות בפלטפורמה דיגיטאלית זמינה לחוקרים, אנשי אקדמיה וסטודנטים ללא עלות.

תוכן הפורטל זמין באנגלית, צרפתית, רוסית וערבית, כאשר ישנו עמוד ייעודי המרכז את כל החדשות והמידע הרלוונטי ליחסי ישראל-והאיחוד האירופי. החדשות מתעדכנות מידי יום באמצעות למעלה ממאה מקורות מידע, בהם אתרי מוסדות רשמיים השייכים לאיחוד האירופי ופרויקטים ושיתופי פעולה בחסות האיחוד האירופי, המכסים מגוון תחומים החל מהתפתחויות מדיניות ועד פעילויות קהילתיות.

enpisrael

בנוסף, ניתן למצוא בפורטל גלריית תמונות חדשניות המכילה אלפי צילומים הממחישים ומבטאים את השותפויות באיחוד, ביניהן ישראל. התמונות זמינות באיכות גבוהה להורדה בחופשיות.

אחת הפלטפורמות הפופולאריות ביותר בפורטל מציגה את ההזדמנויות השונות לפרויקטים במימון האיחוד האירופי. מדובר במידע חשוב ושימושי בעיקר עבור ארגונים לא ממשלתיים, ארגונים אזרחיים ובעלי עניין אחרים הפועלים בתחומי מדיניות ומבקשים לקחת חלק בפעילות האיחוד האירופי לקירוב המדינות והידוק הקשרים ביניהן. פלטפורמה זו מדגישה הזדמנויות לשיתופי פעולה זמינים במדינות השותפות, הדרום ובמזרח.

למעלה מ-15,000 עמודים של אינפורמציה זמינים ומעודכנים בארבע שפות קיימים בפורטל החדש, המתמקדים בחוויית המשתמש, ומהווים מרכז וירטואלי אינפורמטיבי וחזותי המשלב אינטגרציה רחבה עם רשתות חברתיות. העיצוב המתקדם מאפשר נוחות ויזואלית, מעבר בין מידע, נושאים, תמונות וקטעי וידאו בהתאם לצרכי המשתמש.

כתובת האתר: http://www.enpi-info.eu

(Aryaka (www.aryaka.com, מיטוב רשתות תקשורת מרחביות מבוסס ענן כשירות הראשון בעולם ואינטרנט בינת, ספקית ישראלית של שירותים מנוהלים למגזר העסקי, הודיעו היום ששטראוס מים התקינה את הרשת החכמה הממוטבת של Aryaka בין המטה שלה בישראל וחברות הבת ברחבי העולם הנמצאות בהונג קונג ובריטניה.

קרא עוד...