לדברי ערן ניזרי, מנכ"ל ומייסד חברת לידרס מפתחת המערכת העוסקת בפרסום באמצעות רשתות חברתיות: "אפשרויות החיפוש החדשות באינסטגרם ישמשו הפקות של סדרות ריאליטי כמו 'האח הגדול' ו'הישרדות', שיוכלו להתחיל את העונה עם דמויות שכבר הוכחו כמושכות תשומת לב ומביאות איתן את מאות אלפי העוקבים למסך".
דוגמה לבעלת חשבון עצום, שטרם התגלתה היא מריה דומרק, עם יותר מ- 214,000 עוקבים. לדבריה, אנשים מזהים אותה ברחוב כ"זאת מהאינסטגרם" ואפילו עוצרים כדי להצטלם יחד. חשבון חזק נוסף הוא של טליה סוטרה גם עם 214,000 עוקבים. היא אמנית יוגה החושפת ברשת את סיפור העלייה שלה והקמת בית בישראל. הגולשים מעורבים בתהליך, שואלים שאלות והיא מרגישה שהם כמו משפחה בשבילה.
ניזרי מוסיף: "המערכת יודעת לפלח את המשתמשים על פי נישות תוכן כאוכל, אופנה, ספורט, אמנות, מוזיקה ופיטנס. פילוח זה מאפשר להבין מי הם הגורואים הרלוונטיים החזקים ביותר בכל תחום ומשמש חברות מסחריות המבקשות מובילי דעה בתחום פעילותן".