פעם בכדי ליהנות מיתרונות של פרופיל אינסטגרם משפיע עם אלפי עוקבים היה עליכם לעבוד מאוד קשה, היום כבר אפשר לעשות זאת מהר יותר עם כמה קיצורי דרך, ובעיקר, בצורה הרבה יותר מהנה. אם פעם רק דוגמניות ושאר כוכבי ריאליטי או טלוויזיה זכו לאלפי עוקבים באינסטגרם היום גם אתם יכולים. אם אתם מעוניינים להפוך למשפיעים, אם אתם חולמים להשתתף בתכנית ריאליטי או להפוך לסלבס ברשת כאן נלמד אתכם איך להקים ולתחזק פרופיל אינסטגרם מעניין ומשפיע. בסופו של דבר הפרופיל שלכם יהיה כל כך מבוקש שגם המפורסמים ישלחו לכם בקשות מעקב.

כלים

השלב הראשון – פרופיל משפיע הוא פרופיל עם אלפי עוקבים

כבר בשלב ראשוני עליכם להציג מספר רב של עוקבים בכד למשוך עניין, מחקרים מגלים כי פרופילים עם אלפי עוקבים מעוררים יותר עניין בהשוואה לפרופילים עם כמה מאות עוקבים. המשתמשים באינסטגרם בטוחים שאלפי העוקבים שלכם בוודאי צודקים, אלפי עוקבים הם עדות לפרופיל מעניין, פרופיל שכדאי גם לי לעקוב אחריו.

בשלב ראשוני בו אין לכם עדיין אלפי עוקבים משלכם נמליץ על קניית עוקבים באינסטגרם בזול אונליין. השקעה של כמה עשרות שקלים תעניק לפרופיל שלכם תנופת פיתוח, כבר מחר יופיעו אלפי עוקבים בפרופיל שלכם ובעקבותיהם יצטרפו בכל יום כמה עשרות עוקבים חדשים.

רגע לפני שאתם נרתעים כדאי לכם לדעת, קניית עוקבים באינסטגרם בזול היא פעולה שגרתית לחלוטין. רוב המפורסמים עושים זאת, רוב בעלי העסקים עושים זאת וכנראה שגם חלק מהחברים שלכם. אם אתם מעוניינים להפוך למשפיעים ומעניינים בשלב ראשוני יהיה עליכם לקנות עוקבים, בשלבים הבאים ההצלחה היא זו שתביא עוקבים נוספים.

השלב השני – בניית פרופיל מעניין

קניית עוקבים באינסטגרם בזול היא צעד לגיטימי לשלבים ראשוניים או לשלבים בהם נרצה תנופה של קידום, אך בכדי להשפיע עליכם גם להשקיע בבניית פרופיל מעניין ופעילות יומיומית באינסטגרם. עליכם לנסח בצורה מעניינת את התכנים, להעלות תמונות יפות ומעניינות ולהשקיע בכתיבת אודות ובבחירת תמונת הפרופיל שלכם. אם אתם מתמחים בתחום מסוים זה הזמן להצטרף לקבוצה ולהפוך למומחה אינסטגרם בתחום האופנה, הבישול, הבילויים, הצילום, הטיולים, העבודה, הריאליטי וכן הלאה.

איך להיות פעילים במידה הנכונה?

ההמלצה שלנו היא על פעילות קבועה באינסטגרם אך אין משמעות הדבר כי עליכם להישאר מחוברים לפרופיל בכל שעות היממה, להעלות עשרות תמונות ולהגיב מיד לכל תמונה. המינון הנכון יהיה התחברות לאינסטגרם פעמיים ביום תוך העלאת תמונה אחת או שתיים לכל היותר.

הפעילות שלכם תבוא לידי ביטוי גם בלייקים ותגובות לתמונות של חברים ועוקבים, אם אתם רוצים לשמר את העוקבים שלכם פרגנו להם עם לייקים אוהדים ותהפכו גם אתם לעוקבים שלהם. עליכם להיזהר מפני הגזמה, אל תעלו כמה תמונות ברצף, אל תשעממו עם אותן תמונות שוב ושוב ותמיד תקפידו לפרסם כל תמונה עם תגובה שנונה.