בזמן שרשת חברתית כמו פייסבוק זוכה להצלחה מסחררת ועושה כותרות ענק בתקשורת, ורשת חברתית כמו טוויטר מצליחה ליצור לא מעט באז בתקשורת בזכות ציוצים של סלבריטאים ועיתונאים שונים, הרי שרשת האינסטגרם, נראית כאילו היא נשארת מאחור, אך זה לא כך. לרשת יש כיום עשרות מיליוני משתמשים שהעלו למעלה מחצי מיליון תמונות במהלך השנים.

כלים

לכן עסקים רבים לא נשארים מאחור ולצד פתיחת עמוד עסקי וכן פרופיל בטוויטר, הם דואגים לפתוח גם חשבון באינסטגרם ולהציג שם מגוון תמונות החל מתמונות מוצרים ושירותים, תמונות מאירועי חברה, תמונות של העובדים והמנהלים בסיטואציות שונות ועוד. כל זה במטרה לזכות לחשיפה בקרב קהל עוקבים גדול.

לפני שנסביר כאן כיצד אפשר להשיג עוקבים לאינסטגרם יש לזכור, שהיתרון ביישום זה, אשר השימוש בו הוא דרך מכשירי הסמאטרפון והטאבלטים השונים,הוא עצם העובדה שניתן לקחת תמונה פשוטה ולהפוך אותה למיוחדת בעזרת פילטרים שונים. כלי זה הפך להיות פופולארי מאוד בקרב תוכנות רבות ורשתות חברתיות נוספות, אך באינסטגרם הוא פשוט נראה טוב יותר.

כיצד אפשר להשיג עוקבים לאינסטגרם?

דרך אחת, היא באמצעות פרסום האשטאגים שונים. כמו תגיות שונות אשר אנשים עוקבים אחריהם. למשל, אם אנחנו מעלים תמונה של תל אביב, אז אנחנו רושמים #TELAVIV, וכך כל מי שעוקב אחרי האשטאג הזה יוכל לראות את התמונה. אפשר לרשום האשטאגים שונים בלי הפסקה, כשהמטרה היא להגיע לקהל הנרחב ביותר.

דרך שנייה היא דרך מעקב אחרי עוקבים חשובים, סלבריטאים ויחצ"נים למיניהם. הרעיון הוא שאנחנו נעקוב אחר התמונות שהם מעלים והם יעקבו אחרי התמונות שאנחנו מעלים. זה לא תמיד יעיל כי לא תמיד יש את הדדיות הזאת.

דרך שלישית שנחשבת גם לטובה ביותר, היא רכישת עוקבים לאינסטגרם. מה הכוונה, ישנן חברות שמספקות רשימת עוקבים מישראל ומחו"ל, אותם משתמשים יכולים לעקוב אחרינו. כל מה שצריך זה לתת לחברה את שם החשבון שלנו והיא תדאג שאותם משתמשים יתחילו לעקוב אחרינו, בצורה כזו כל תמונה שאנחנו מעלים מיד אותם משתמשים יוכלו לראות.

לצד קניית עוקבים לאינסטגרם, יש אפשרות גם לקנות לייקים לתמונות ספציפיות, כלומר אנחנו מעלים תמונה והעוקבים ברשימה שרכשנו יעשו לנו לייק.

בשני המקרים מדובר על רשימות של משתמשים אמיתיים לחלוטין, בשני המקרים מדובר על משתמשים הן מישראל והן מחו"ל, ועל כן אנחנו יכולים להחליט לאיזה קהל אנחנו מעדיפים לפנות, האם אנחנו זקוקים שקהל בינלאומי יכיר אותנו או שאנחנו צריכים שרק קהל ישראלי יכיר אותנו.

מן הסתם, בשני המקרים אנחנו נזכה לחשיפה גדולה מאוד. כל עוקב שיש לנו בחשבון, יכול לראות את התמונות שלנו ולשתף אותן, כך גם העוקבים והחברים שלו בחשבון יכולים לראות את התמונות שלנו וכן הלאה. זה מגדיל עבורנו את החשיפה והפרסום בצורה קלה ונכונה.