הכנס מיועד למומחי אופטימיזציה, שיווק באמצעות קידום אתרים, ושיווק באמצעות רשתות חברתיות (SMO) וישתתפו בו מומחים בולטים מהארץ ומחו"ל. הכנס מיועד להחלפת דעות מקצועיות, השפעה על כיוונים אפשריים בתעשייה ורישות חברתי. את הכנס מארגנת חברת SMX Search Marketing Expo, האמריקנית, העורכת כנסים דומים בכל רחבי העולם.
את הכנס, בו ישתתפו מומחים מהארץ ומחו"ל, יוביל מומחה ה-SEO והבלוגר האמריקני בארי שוורץ, שארגן את הכנס הקודם בארץ, שזכה אף הוא להצלחה רבה ושנערך גם בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים לפני כשנתיים. שוורץ הוא העורך האחראי של Search Engine Roundtable ונשיא חברת RustyBrick, העוסקת בפיתוח אינטרנטי. בנוסף, תגיע לכנס גם וונסה פוקס, בכירה לשעבר בגוגל, שספרה Marketing in the Age of Google עומד לצאת לאור בשבועות הקרובים.
דוברים בולטים נוספים הם תומר חנוך, אסטרטג איכות חיפוש בגוגל העולמית ומיכאל ניופלד מגוגל ישראל. לאור הצלחתו של הכנס הראשון, שהתקיים אף הוא בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה הוחלט לקיים כנס נוסף כדי לחשוף את העוסקים בתחום בישראל להתפתחויות החדשות בעולם. כל הכרטיסים לכנס אזלו למעשה עוד טרם פרסומו הרשמי.
בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים המציין 40 שנה להיווסדו, הוא מוסד לימודים להשכלה גבוהה, המשלב לימודים אקדמיים יישומיים עם לימודי תורה במתכונת ישיבה לבנים ובמתכונת מדרשה לבנות ולומדים בו כיום כ-3,000 סטודנטים. לבית הספר הכרה מלאה מהמועצה להשכלה גבוהה ובמסגרתו פועלות 11 מגמות לימוד. החל משנת 1969, עם היווסדו, ממלא בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים תפקיד מרכזי בהעלאת רמתה המדעית, הטכנולוגית והתעשייתית של מדינת ישראל, וזאת תוך קביעת אמות מידה מוסריות המנחות והמאפיינות את תלמידיו ואת בוגריו. המוטו המנחה את המוסד הוא "תורה עם דרך ארץ". בית הספר הכשיר עד היום אלפי מהנדסים ומדענים הממלאים תפקידים מרכזיים בענפי הטכנולוגיה והתעשייה.