מקדמי אתרים ובעלי אתרים משקיעים מאמצים רבים על מנת להתברג במיקומים גבוהים בדפי תוצאות החיפוש, אך הבחירה במילות המפתח הנכונות ביותר שבהן ימוקדו המאמצים היא שלב קריטי בדרך להצלחה. אז כיצד בוחרים את מילות המפתח הנכונות? מתחילים מניתוח כוונת החיפוש
הקורס לבניית אתרי אינטרנט ולניהול תוכן אינטרנטי במערכת WordPress יפתח ביום ג', ה-28 במארס בסניף מ.ט.י גליל מערבי בקניון הסינמול - לב המפרץ ולדברי מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון, "עסקים רבים יכולים להקים בעצמם את האתר שלהם, לנהל ולקדם אותו בתנאי כמובן שיוכשרו לכך. קורס WordPress מתאים לעסקים שאין להם אתר ומעוניינים לשלוט בהקמתו ובתפעולו ולקדם בכך את פעילותם דרך הרשת. הקורס מיועד גם לאנשים המעוניינים לרכוש ידע בהקמת אתר אינטרנט באמצעות WordPress" ולאו דווקא לבעלי עסקים בלבד!"
כל בעל אתר ובפרט בעל עסק שיש לו אתר אינטרנט, רוצה להגיע לרמת חשיפה מקסימאלית בגוגל. זו הדרך היחידה שתאפשר לו להרוויח באינטרנט. לבנות אתר מבלי לעזור לו להיחשף לקהל גולשים מקסימאלי, לא יכול להועיל. בשביל לחשוף את האתר לכמות גולשים מקסימאלית, יש צורך לעשות לו קידום.
מנהלים רבים מהתעשייה הצפונית השתתפו בקורס קידום אתרים (SEO) שהסתיים השבוע בחיפה. הקורס, ביוזמת התאחדות התעשיינים במרחב צפון, התקיים לראשונה ונועד להקנות למנהלים ידע בנוגע לתהליכי עבודה ואסטרטגיות לקידום אתרים.
לרגל שנת העשור, השיקה מטריקס אתמול בבוקר אתר חברה חדש. אחרי עבודה מאומצת של חצי שנה ושילוב כוחות פנים-ארגוניים יוצא לאור אתר מקיף, מעניין, המספק תכנים איכותיים עליהם שקדו עשרות מומחים ומובילים טכנולוגיים מהארץ ומהעולם. האתר נועד לשמש את עובדי החברה, לקוחותיה, שותפים עסקיים, מחפשי עבודה וכל מי שמתעניין בתחומי הדעת של עולם ה- IT, הדיגיטל, המדיה ועוד
כנס האינטרנט SphinnCon Israel, למומחי קידום אתרים ושיווק באמצעות רשתות חברתיות יתקיים ב-7 למארס 2010 בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים (מכון לב). בכנס שנערך בפעם השנייה בישראל, ירצו בין היתר בארי שוורץ מארה"ב, הנחשב לאחד הבלוגרים המובילים בתחום ה-SEO ו-ונסה פוקס, לשעבר בכירה בגוגל, המוציאה לאור בימים אלו את הספר Marketing in the Age of Google. הכנס הוא היחיד מסוגו בישראל המיועד למומחי קידום האתרים ושיווק באמצעות רשתות חברתיות