תערוכת סיום קורס קופירייטרים של "הבצפר" – ביה"ס של חברות הפרסום, היו העילה להתכנסות של בכירי ענף הפרסום בישראל, אשר הגיעו לבחון את עבודות הסטודנטים שסיימו את לימודיהם. בטקס שהתקיים ב"סטוקו" בתל אביב הוכרזו הזוכים בעבודות: אבישי לרנר אשר עשה קמפיין לסטודיו C ועבודתו זכתה במקום הראשון ונתן מלמדוב שזכה במקום השני במודעה שעשה לאתר מיני ישראל

כלים

בין הבכירים אשר הגיעו להתרשם מהעבודות ואולי אף להציע ג'וב עם סיום הלימודים היו: הדר גולדמן מבעלי פרסום זרמון-גולדמן שהגיע עם בתו בת ה-11, גיא בר מנהל הקריאטיב במשרד הפרסום גיתם, ורד בטש מנהלת הבצפר, אורי עייני – מנכ"ל משותף באדלר, חומסקי וורשבסקי, מירה פינקלשטיין הבעלים של פרסום שמעוני-פינקלשטיין, דני נטלר אחד מבעלי משרד הפרסום גליקמן, נטלר, סמסונוב, יינון לנדסברג מבעלי אידיאולוג'יק, יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום ובכירים נוספים.