facebookמטריקס מכריזה על תחרות גולשים בפייסבוק לבחירת הסיפור הטוב ביותר בנושא חווית לקוח יוצאת דופן. שלושת הסיפורים הטובים ביותר על חוויה רב ערוצית טובה או גרועה במיוחד יזכו בכרטיסי כניסה לכנס השיווק הרב ערוצי של מטריקס ולהרצאתו של גון לנדאו, מפיק אווטאר. הסיפורים אף יכללו בפלטפורמות השונות סביב קידום הכנס

כלים
כנס השיווק הרב ערוצי של מטריקס יעסוק בתפיסה הרב ערוצית וידבר על אתגרי השיווק, הפתרונות ודרכי המדידה כדי ליצור בידול תחרותי באמצעות מיקוד בלקוח בכל הערוצים, בשוק בו התחרות על תשומת ליבו של הלקוח הולכת ומחריפה.

לקראת הכנס מכריזה מטריקס על תחרות שבה יספרו הגולשים בפייסבוק\בבלוג של רומי כיצד היו רוצים לראות את הקשר הרב ערוצי האידיאלי בינם לבין המותג או החברה המשרתים אותם: בנקים, רשתות קמעונאיות, חברות תקשורת, עיתונים, חברות שירותים. התחרות נערכת בימים אלה ובסיומה יזכו שלושת הסיפורים הטובים ביותר לכרטיסי כניסה לכנס הרב הערוצי של מטריקס ולהרצאה של הדובר המרכזי בכנס, ג'ון לנדאו, מפיק אווטאר.

במסגרת התחרות יעלו המשתתפים את סיפוריהם לעמוד של רומי בפייסבוק או בבלוג שלה- "כל הדרכים מובילות לרומי" שנמצא בבלוגיקס , רשת הבלוגרים של מטריקס. השיפוט יבוצע על ידי אנשי מטריקס שיקבעו מי יהיו הזוכים בתחרות. ביום תחילת התחרות יעלה פוסט בבלוג "עלילות מורן בעיר הגדולה" וכן פוסט בבלוג של רומי והודעה בעמוד שלה בפייסבוק ובטוויטר.

לדברי שחף ויינר-איתן,מנהלת השיווק של מטריקס:"התחרות במדיה החברתית נועדה לאפשר לקהל הרחב לשתף מחוויותיהם היומיומיות מול הארגונים המספקים להם מוצרים ושירותים, זהו עולם שמשתנה כל הזמן, חווית לקוח טובה קשורה לאסטרטגיית ערוצים נכונה ומנוהלת של הארגון מול לקוחותיו, בכנס שלנו נציג פתרונות וכלים להתמודדות עם האתגרים ואנו רוצים להביא גם את קול הלקוחות וחויותיהם בשטח, כחלק מדו שיח ודיאלוג עם הלקוחות".