לרגל שנת העשור, השיקה מטריקס אתמול בבוקר אתר חברה חדש. אחרי עבודה מאומצת של חצי שנה ושילוב כוחות פנים-ארגוניים יוצא לאור אתר מקיף, מעניין, המספק תכנים איכותיים עליהם שקדו עשרות מומחים ומובילים טכנולוגיים מהארץ ומהעולם. האתר נועד לשמש את עובדי החברה, לקוחותיה, שותפים עסקיים, מחפשי עבודה וכל מי שמתעניין בתחומי הדעת של עולם ה- IT, הדיגיטל, המדיה ועוד
שיתופי פעולה עם חברת פורסטר, חברת המחקר הבינלאומית ועם חברת מכ"מ הישראלית מניבים תכנים בעלי עניין גבוה. פורסטר מציבה באתר מטריקס תקצירים ולינקים לפוסטים החדשים ביותר שלה, ומכ"מ, בשיתוף פעולה ייחודי זה, תלקט, ישירות עבור אתר מטריקס, את האייטמים והשיחות החמים ביותר ברשת, בנושא מיחשוב ענן. כחברה המקפידה להשתמש בכלים ובעקרונות הטכנולוגים המתקדמים ביותר, התחשבו מפתחי האתר באלוגוריתם פנדה, שפותח לאחרונה על ידי גוגל.
כך שבנוסף לדגשים המקובלים על פי שיטת ה- SEO , מציית האתר גם לכל העקרונות של אלוגוריתם פנדה וזאת במטרה לתת לתכני האתר את הקדימות המירבית במנועי החיפוש השונים. שחף ווינר איתן, מנהלת השיווק של מטריקס, שהובילה את הפרוייקט וניהלה את כל תהליך האפיון, הפיתוח וההקמה של האתר, שבעת רצון מן התהליך ובעיקר מן התוצאה.
"עבדנו על האתר הזה בצורה מתודית, רתמנו את כל מי שצריך, ביצענו מחקר שוק מקיף, הגדרנו קהלי יעד, דגשים ומטרות ובסופו של דבר יצרנו אתר ידידותי למשתמש, נגיש לכלל הציבור, מחובר לצרכים של החברה והקהילה ובעל ערך תכני ומקצועי רב ללקוחות, שותפים, מחפשי עבודה וקהילת ה- IT כולה". "אני מרגישה ברת מזל כי קיבלתי הזדמנות לעבוד עם הצוות הטוב ביותר – צוות מטריקס דיגיטל, האוחז בניסיון ובידע הרחב ביותר בארץ, בכל הנוגע להקמת אתרים חדשניים".
צביקי גולדברג מנהל מטריקס דיגיטל: "באתר מטריקס משתקפים, הלכה למעשה, כל העקרונות והמתודולוגיות בהם אנו מאמינים כחברה, העוסקת כבר שנים בתחום האתרים והדיגיטל, כמו: התאמה לצרכים העסקיים של הארגון ומינוף היכולות הקיימות, נגישות, חווית משתמש מקיפה, חדשנות, התאמה למנועים ואלגוריתמים חדשים ברשת ועוד".