לדברי שרון, בעתיד הלא רחוק המכשירים שלנו ידברו בינם לבין עצמם ללא ידיעתנו, ויוכלו לבצע לרווחתנו פעולות יומיומות שונות; "למשל, המכונית הפרטית תוכל 'לדבר' עם המזגן בבית ולהפעילו על הטמפרטורה הרצויה מספר דקות לפני הגעתנו. זאת, באמצעות חיבור בין המודם של מכשיר הניווט החכם ברכב, לבין המודם שבתוך שלט המזגן הביתי".
לדברי שרון, המגמות הגלובאליות המאיצות יצירת Connected World מורגשות כבר היום. בין המגמות; עלייה משמעותית בשימושי Data, שיפור באיכות רשתות התקשורת שבעתיד הקרוב יאפשרו כיסוי גדול יותר ומהירות גבוהה יותר, מספר הולך וגדל של מכשירים המחוברים לרשת האלחוטית, מגוון עצום של תכנים ואפליקציות, עלייה בביקוש מצד הצרכנים להיות מחוברים בכל מקום ובכל שעה - Anywhere Consumer, פריחת מודלים עסקיים חדשים , התמחות של חברות בתחומים מקבילים, והתקדמות טכנולוגית בתחום בסיסי המידע ומערכות הניטור.
שרון התייחס בדבריו למגמה עולמית לפיה מספר המנויים לפס הרחב ממשיך לצמוח בקצב מהיר: "בשנת 2007 פחות מחצי מיליארד בני אדם בעולם היו מנויים לפס רחב. כיום, בשנת 2010 מחוברים לפס רחב מיליארד בני אדם – מחציתם באמצעות רשתות סלולר, וההערכה היא שעד שנת 2014 יהיו מחוברים כ- 3.5 מיליארד, מרביתם ברשתות סלולר. הם למעשה יהוו את הגרעין הקשה של ה - Connected World שבו ניתן יהיה לדעת בכל רגע נתון היכן כל אחד מאיתנו נמצא ומה הוא עושה. לשם העולם הולך".
כמו כן, שרון ציין את הצמיחה התלולה בהכנסות משירותי תוכן סלולרי בעולם, כחלק מההתקדמות לקראת Connected World; "ההכנסות מתוכן בסלולר צמחו כמעט פי שניים משנת 2005 ועד היום. בשנת 2005 הן עמדו על 300 מיליארד דולר, ואילו בשנת 2009 - מעל 500 מיליארד. אנליסטים מעריכים כי עד שנת 2014 ההכנסות מתוכן בעולם יגיעו עד 700 מיליארד דולר".
שרון סיים את דבריו בכך שאמר כי המענה לביקושים ההולכים וגוברים ל-Data ולקונקטיביות ברחבי העולם, כמו גם מחולל השינוי המרכזי לצורך מימוש ה- Connected World הוא מערכות אלחוטיות מהירות - High Speed Wireless Networks.