על מנת להקל על לקוחותיה במשימת פענוח הדוחות, העלתה חברת מגדל לאתר האינטרנט החדשני שלה כלי אינטרנטי אינטראקטיבי המסייע ללקוחות להתמצא, להבין את הנתונים והמונחים השונים בדו"חות, ואולי אף לחסוך להם שיחת טלפון למרכז קשרי הלקוחות או פגישה עם סוכן.
המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום השיווק והפיתוח העסקי של הקבוצה, "משה תמיר">משה תמיר , מסביר כי "ב"מיני-סייט" האינטראקטיבי של מגדל, ימצא הגולש את כל ההסברים בנושאי ביטוח חיים ובריאות, קרן פנסיה, קרנות השתלמות וקופות הגמל – הכל בשפה שכולם מבינים" תמיר מדגיש כי המיני-סייט משרת את מבוטחי כל חברות הביטוח ובהסטת עכבר קלה מעל השורה או העמודה הרלוונטיות יוכל כל אחד לצפות בריכוז הסברים של כל מונחי הדו"ח".
בגלישה לאתר יוכלו המבוטחים לצפות גם בהסברים במידע בדבר התיקון לחוק הפיקוח על שירותים פיננסים (קופות גמל) וכן גם בפירוט התשואות, דמי הניהול והרכב הנכסים בקרנות ובמסלולי ההשקעה השונים.
אתר האינטרנט האינטראקטיבי הייחודי של מגדל מעניק לגולשי האינטרנט בכלל וללקוחות קבוצת מגדל בפרט את המידע המקיף והעדכני ביותר בתחום החיסכון הפנסיוני, הביטוח והפיננסים – בהתאמה לכל אדם ע"פ צרכיו, גילו וטעמיו המשתנים לאורך מעגל החיים.
באתר החדשני, שזכה במקום הראשון בתחרות ה-WEBI לאתרי אינטרנט בתחום הביטוח והפיננסים לשנת 2009, הושם דגש על הבהרת עולם הביטוח המורכב וסבוך המושגים, בשפה ברורה ופשוטה, באמצעות סימולאטורים, מצגות אינטראקטיביות, וידאו ומחוללים מתקדמים.