אין ספק כי משברים תקשורתיים מהווים בימינו איום עיקרי על חברות וארגונים, וכן על אנשי ציבור ומפורסמים, וזאת מבין כלל האיומים והאתגרים האפשריים. אכן, בימים של רשתות חברתיות אפילו הערה או פוסט או כתבה אחת עלולים להצית אש שמתלקחת כשדה קוצים, ומובן שבמקרים כאלו חייבים להפעיל ניהול משברים תקשורתיים באמצעות הגורמים בתוך הארגון ומומחים בתחום. יחד עם זאת, כפי שתאמר לכם כל חברה המספקת ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי, הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות הוא להקדים תרופה למכה.