כל בעל מקצוע המעוניין להרחיב את חוג הלקוחות הפוטנציאליים שלו, נדרש לבצע מעת לעת פעולות שונות המסייעות לו להתפרסם ולהגדיל את החשיפה שלו ושל העסק שאותו הוא מנהל לקהלי יעד שונים.

קרא עוד...

התמונה היא אותה התמונה, הפלטפורמה אותה הפלטפורמה והעוקבים הם אותם העוקבים, אז מה בעצם ישנה את כמות הלייקים שתקבלו בעבור התמונה האחרונה שהעלתם? הטיימינג. השעה והיום בהם תעלה התמונה ישפיעו על כמות הצפיות ובהתאם כמובן גם על הלייקים, כמובן שתמיד תוכלו לקצר את הדרך ולבצע קניית לייקים לאינסטגרם על יד סושיאל בוסט.

קרא עוד...

SocialPeta פלטפורמת ניתוח אינטליגנטית לפתרונות מודיעין פרסומי נכנסת לשוק הישראלי לאחר שכבר נכנסה ל-45 מדינות. לאחר שכיסתה 68 פלטפורמות פרסום באפליקציות של המכשירים הניידים, גיימינג והמסחר האלקטרוני, SocialPeta תגדיל את ביצועי הפרסום של מותגים וסוכנויות בישראל על ידי כך שהיא מציעה יותר מ 600 מיליון נתוני פרסום.

קרא עוד...

מי אינו מכיר את גוגל? נדמה כי כולנו מכירים את מנוע החיפוש הכי מקובל והכי נפוץ הקיים כיום בשירותי האינטרנט. אך האמת היא שלא להיכרות כזו התכוונו...

אנחנו מתכוונים להתנהלות של גוגל, ל'טעם האנין' שלו אם אפשר לקרוא לזה לכך ולאופן בו משכנעים אותו בדבר חשיבותם של אתרים מסוימים...

קרא עוד...