כולם רוצים לדעת איך לפרסם באינסטגרם כי האינסטגרם הפך לרשת החברתית המוצלחת ביותר בקרב בני הנוער, הם נכנסים אליה מספר פעמים ביום ומעלים תכנים לסטורי ולפיד ואף ניזונים מתכנים של אחרים. כולם רוצים ללמוד איך לפרסם באינסטגרם כי כולם כבר יודעים שהיא עשויה להביא להם כסף רב, הצלחה ומיתוג. ניתן לפרסם באינסטגרם בקלות. אם עדיין אין לכם חשבון זה הזמן לפתוח ולהתחיל ליצור תכנים כמו שכולם עושים.

 

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

אם אתם רוצים לדעת איך לפרסם באינסטגרם תדעו שכדי לפרסם בה חוץ מפתיחת חשבון אתם לא צריכים הרבה, הוסיפו תמונה או סרטון שמשך הזמן שלו עד דקה ואתם מסודרים. השאלה הנשאלת היא – מי יצפה בתכנים שאתם מעלים? אם אין לכם עוקבים, התשובה היא אף אחד ואם יש לכם מעט עוקבים, אז חבל אתם כבר משקיעים בתוכן, למה שלא ייהנו ממנו אנשים רבים? תדאגו לביצוע הגדלת עוקבים באינסטגרם כדי שכולם יוכלו ליהנות מהתכנים שלכם ואם צריך תוכלו ללמוד איך לקנות עוקבים באינסטגרם או איך לפרסם באינסטגרם. את העוקבים ניתן לקנות בחברת דיגיטל בוסט המציעה בוסט גדול לכל הרשתות החברתיות שלכם בכל האפשרויות: צפייה, עוקבים, לייקים ועוד.

ניתן לפרסם באינטסגרם גם בצורה ממומנת, מזה אינסטגרם ממומן?
פרסום ממומן באינסטגרם הוא פרסום שעושים תמורת תשלום. זה נעשה דרך מנהל המודעות של פייסבוק ומאפשר לכם לפרסם בשתי הפלטפורמות או רק באחת מהן, זו ההחלטה שלכם שצריכה להיות מונעת לפי הרשת החברתית שעובדת לכם טוב יותר. במערכת זו ניתן לפרסם את התכנים שלכם לקהלי יעד ספציפיים וליהנות מחשיפה של העלאת מודעות, תנועה לאתר, לידים, המרות ועוד. כל אחד מהם משיג מטרה אחרת, זה הזמן ללמוד איך לפרסם באינסטגרם בצורה הטובה ביותר:

קמפיין העלאת מודעות: קמפיין מסוג זה הוא מעולה להגדלת עוקבים כיוון שהוא מציג את המודעה שלכם למשתמש מספר פעמים כדי להגדיל את המודעות של הקהל למוצר, לשירות או לתוכן שתעלו. פייסבוק לא מבטיחה שבעקבות הפרסום הממומן הזה תשיגו המון לייקים ועוקבים, היא מבטיחה שתציג למשתמש את המודעה מספר פעמים מה שגורם להעלאת מודעות אצל הגולש. כמובן שזה לא יעזור לכם להקפיץ את העוקבים ולכן אם המטרה היא הגדלת עוקבים באינסטגרם אתם תעשו זאת ברכישת חבילה מתאימה אצל דיגיטל בוסט, החברה שמציעה מספר שירותים שיעזרו לכם להתקדם ברשתות החברתיות. קמפיין מסוג העלאת מודעות מתאימה כאשר רוצים להחדיר מוצר או שירות חדש לשוק וכאשר מעוניינים שהמשתמש יזכור את המותג. כדאי לקבל טיפים נוספים לפני עלייה לאוויר בנושא של איך לפרסם באינסטגרם.

קמפיין תנועה לאתר: קמפיין זה מצריך לדעת איך לפרסם באינסטגרם כי יש לדעת מה הגולש אוהב לראות, מה הוא צריך לראות כדי לבצע את הפעולה שאתם מעוניינים שהוא יבצע, במקרה שלנו עליכם להכיר את התנהגות הצרכן כדי להבין מה יגרום להם להיכנס לאתר שאתם רואים שהוא ייכנס אליו. אז איך גורמים לו להיכנס לאתר? ההנעה לפעולה המוכרות ביותר הן: הבטחה למתן הנחה או הטבה, יצירת סקרנות ומתח, נתינת משהו במתנה ועוד. הטבות אלו תקפות גם כאשר רוצים שהגולש ימלא טופס השארת פרטים. קמפיין תנועה לאתר מגדיל את כמות האנשים שנכנסים לאתר שלכם ועל הדרך מעניקה חשיפה ומודעות לצרכן.

עד כה ברור לנו שצריך לדעת איך לפרסם באינסטגרם כדי להתקדם, אבל זה לא רק איך לפרסם כפי שאתם רואים אלא גם מה לפרסם, האם ללכת על קופון הנחה כהנעה לפעולה או דווקא לתת את כל המידע הרלוונטי והמשכנע במודעת פרסום אחת של העלאת מודעות? לעיתים כדי לדעת את התשובה מה הכי כדאי צריך להריץ במקביל את שני הקמפיינים ואז רק לאחר שהם מסתיימים, לעשות בדיקה מה עבד טוב יותר.  ישנם סוגי פרסום נוספים, בואו נמשיך:

קמפיין לידים: לקמפיין זה מטרה ברורה, כמה שיותר מילוי טפסי השארת פרטים לצורך חזרה ללקוח. מתי עושים קמפיין כזה? כשרוצים לשווק נדל"ן או בתחום הקוסמטיקה כאשר מעוניינים לקבל אנשים שמעוניינים בהסרת שיער או טיפול בפטרת ועוד. זה מתאים לתחום רבים, בעיקר לתחומים ששיחת מכירה יכולה לשכנע את הלקוח. כלומר זה לא רק איך לפרסם באינסטגרם, זה גם איך לגרום לו להשלים את המכירה שלו מההתחלה ועד הסוף.

קמפיין המרות: קמפיין זה מגדיר את המטרה שלכם כהמרה כלומר אם המטרה שלכם היא הגולש ירכוש מוצר כלשהו, אתם מגדירים את דף השלמת הרכישה כהמרה וכמה עלתה לכם אותה המרה וזאת כדי שתוכלו לבחון אם השתלם לכם לשלם עבור הרכישה הזו, אם כן תמשיכו בקמפיין ואם לא אתם צריכים לדעת מה עשיתם לא נכון ולהשתפר. קמפיין זה מתאים בעיקר לחנויות אונליין.

ברשת יש המון סרטוני הדרכה וכולם מבטיחים ללמד אתכם איך לפרסם באינסטגרם או איך לקנות עוקבים באינסטגרם. אם אין לכם את הידע המקדים תוכלו להשלים אותו בקלות. לאחר שהקמתם קמפיין ממומן באינסטגרם עליכם לפנות לדיגיטל בוסט ולתת עוד בוסט לחיזוק החשבון שלכם על ידי רכישה עוקבים שיעניקו לכם תדמית ראויה.

איך משפרים קמפיינים?

אחרי שהבנו איך לפרסם באינסטגרם צריך להבין אם זה היה משתלם. את הקמפיינים משפרים על ידי מעקב אחר הנתונים שנמצאים במנהל המודעות המכיל צפיות במודעה, כמות קליקים, כמות כניסות לדף הנחיתה ועוד. ניתן לבחון את ההשפעה גם ב Insight של אינסטגרם, באנליטיקס ובשאר הכלים העומדים לרשותכם בתור אנשי שיווק. כל הכלים הללו יעזרו לכם לקבל תמונה מלאה על הקמפיין, תוכלו ללמוד מקמפיין לקמפיין מה הכי טוב עבורכם ואף להבין מה התקציב המיטבי שייתן לכם מקסימום תוצאות במחיר משתלם. אז איך לפרסם באינסטגרם? כעת זה ברור, אך האם ברור לכם מספיק ההבנה שיש לרכוש לייקים ועוקבים כדי להתקדם? רבים עושים זאת, אך לא מדברים על זה. אנו ממליצים לכם להתנסות לפחות באופן חד פעמי כדי להבין עד כמה זה כדאי וכמה זה יעזור לכם בפרסום ובהשגת המטרה. רכישת עוקבים בדיגיטל בוסט מאפשרת לכם להיחשף לעוד קהל, לעוד גולש שיכול להפוך ללקוח ולכן שווה להכיר את החבילות שהיא מציעה ולרכוש חבילה אחת עם כמות שמתאימה לכם כדי להבין את היתרון של חבילה זו.

לסיכום,

התשובה לשאלה של איך לפרסם באינסטגרם? היא ברורה ! תבינו מה אתם רוצים להשיג? ואיך הצרכן יגיב לפרסום שלכם?, מה מניע אותם לפעולה?, מה גורם להם לצפות באתר? לאחר הבנה מעמיקה בחרו את הקמפיין שיביא לכם תועלת רבה יותר והתאימו את הגרפיקה למטרת הקמפיין. משם תלמדו לנתח את הנעשה ולהבין אם זה השתלם לכם. אל תתייאשו בקמפיין הראשון, אם הדברים לא זרמו לכם כפי שציפיתם שנו את הגרפיקה או את מסר שכתבתם ותנסו דרכים אחרות שיגיעו ללב של הגולשים. המאמר הזה בטוח נתן לכם טיפ או שניים אותם תוכלו ליישם, גשו לעשות זאת כעת. קראו את הטקסט ונסו להבין אם העברתם את המסר בצורה ברורה, הסתכלו על הגרפיקה ונסו לחשוב איך הייתם מעבירים את המסר טוב יותר, איך לפרסם באינסטגרם? המטרה הושגה!

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il