חברת "פריון" הודיעה בחודש יולי 2015 על השקה של מערכת חדשה שיוצרת engagement של המשתמשים באפליקציות והכול תוך שליטה מיחידה אחת. היכולות החדשות של המערכת באות לתת מענה לאתגר הגדול – שימור לקוח ולהאריך בצורה משמעותית את השימוש באפליקציה.
המערכת של חברת פריון מציעה לאנשי השיווק כלי חדשני להגברת המחויבות של המשתמשים לאפליקציה. הפיתוח הגיע בעקבות זיהוי של הבעיות שעומדות בפני אנשי שיווק הסלולר ומפתחי האפליקציות והן משתמשים פאסיביים שהורידו את האפליקציה אך לא משתמשים בה והפחתה של השימוש באפליקציות לאחר ההורדה שלהן. זיהוי הבעיות הוביל את יחידת השיווק של Growmobile ליצור את המערכת החדשה שמגבירה את ה – engagement של המשתמשים באפליקציות.
אנשי השיווק יכולים להשתמש במערכת כדי לשמר לקוחות ולהגביר את השימוש באפליקציות לאחר שאלו כבר הורדו על ידי המשתמש. הגברת השימוש באפליקציה מובילה למקסום רווחים דרך הרחבת יכולות הפרסום ורכישות שאותן מבצעים המשתמשים.
המערכת של פריון מאפשרת למשווקי האפליקציות לקבל נתונים על קהל היעד ולפלח אותו כדי להעניק לו תמריצים מתאימים. הרעיון המרכזי של Growmobile הגיע בעקבות ההבנה שמשימת שימור המשתמשים מאתגרת את משווקי האפליקציות לא פחות מגיוסם של משתמשים חדשים. המערכת מאפשרת למשווקים להעלות קמפיינים פרסומיים בכל מקורות התנועה הקיימים תוך קבלת כלים לשימור אותם לקוחות שמלכתחילה עלו למשווקים במשאבי זמן וכסף יקרים.
הפיתוחים החדשים שמביאה engagement מתווספים לפלטפורמה הקיימת של Growmobile כשהמטרה היא לעזור למפתחי האפליקציות לפרסם ולשווק את האפליקציה שלהם טוב יותר בכל המקורות שיכולים להיות רלוונטיים עבורם כולל ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר וכל זה ממערכת אחת בשליטה מלאה.
החדשנות של המערכת היא איחוד כל הפתרונות להם זקוקים המפתחים. המשימה של חברת פריון בפיתוח זה היא לפשט ולהכניס סדר בעולם השיווק במובייל על ידי ריכוז כל הפתרונות הקיימים והמתקדמים ביותר בפלטפורמה אחת קלה לשליטה.מערכת engagement של פריון מגיעה לאחר שבנובמבר 2014 השיקה פריון את Growmobile, המערכת הראשונה לפרסום שחוצה את כל מקורות התנועה של המובייל וניתנת להפעלה עצמית בשליטה מלאה. בתחילת שנת 2015 הרחיבה החברה את השירות של המערכת לשליטה ברשתות החברתיות וזאת הודות לרכישת החברה הצרפתית MakeMeReach.