את צמיחתה של הירו מדיה ב- 22,219% בתקופה זו ניתן ליחס לכוחה של החברה בקרב צופים מזדמנים, לפלטפורמת "Daytime of the Internet", וליכולתה של החברה לספק פתרונות מובילים לייצור רווחים באופן פשוט ומקיף מסינדיקציה של תכנים.
"שנת 2014 היתה שנה מרגשת במיוחד להירו מדיה ועבור התעשייה כולה," אמר אריאל נפחי, מנכ"ל הירו מדיה. "הדירוג שלנו בדלויט והצמיחה במהלך החמש שנים האחרונות מדגישים את החוזק שצברנו בקרב צופים מזדמנים ואת מחויבותנו לספק ללקוחותנו שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה. אנו נרגשים לקבל את ההכרה כמובילים בתעשייה בתקופה כל כך עיקרית ומכריעה עבורה."
"הכניסה לדירוג Deloitte Technology Fast 500 EMEA מראה את מחויבותה של הירו מדיה לחדשנות ולקידום התעשייה," ציין דיוויד הלסטד מדלויט, השותף האחראי על תוכניתDeloitte Technology Fast 500 EMEA. " עם צמיחה של 22,219% בתקופה של חמש שנים, הוכיחה הירו מדיה שלמנהיגיה יש את החזון והנחישות לגדול בשוק תחרותי במיוחד."
בנוסף לדירוגה ברשימת 500 החברות הצומחות של דלויט, הירו מדיה דורגה גם במקום ה-4 ברשימת Israel Deloitte Technology Fast 50 ב-2014, המדרגת את 50 החברות הטכנולוגיות הצומחות במהירות בישראל.
בממוצע, לחברות שדורגו בתוכנית Deloitte Technology Fast 500 EMEA בשנת 2014 היה שיעור צמיחה של 1,711%.
התכונות הנדרשות כדי להבחר לדירוג 500 חברות הטכנולוגיה הצומחות של דלויט
רשימת 500 חברות הטכנולוגיה הצומחות מורכבת ממועמדויות שמוגשות ישירות על ידי תוכנית Deloitte EMEA Technology Fast 50, יחד עם נתונים ממחקר מאגר הנתונים הפומבי של החברה. כדי להכנס לרשימת 500 החברות הטכנולוגיה הצומחות, החברות המועמדות היו צריכות להצהיר על הכנסות תפעוליות בגובה של לא פחות מ50,000€ בשנת הבסיס ולפחות 800,000€ בשנה הנוכחית.
החברות המועמדות יכולות להיות בבעלות פרטית או ציבורית, אך עליהן להיות תחת ההגדרה של חברת טכנולוגיה שבסיסה באירופה, המזרח התיכון או אפריקה. חברת טכנולוגיה מוגדרת כחברה המפתחת או מחזיקה בבעלותה טכנולוגיה התורמת להכנסתה של החברה באופן נכבד, או מייצרת מוצרים מבוססי טכנולוגיה, או משקיעה אחוז נכבד ממאמציה לחקור ולפתח טכנולוגיה. חברות המשתמשות בטכנולוגיה של חברה אחרת באופן ייחודי אינן מתאימות כמועמדות לרשימה.
הכירו את הירו מדיה
הירו מדיה היא פלטפורמרת היצע מקוונת מובילה לתכני וידאו שנוסדה על ידי מומחים בתעשיית הפרסום והמדיה. מטרתה של הפלטפורמה היא לאפשר לבעלי תכנים להתמצא בעולם המורכב של פרסום וידאו מקוון וסינדיקציה באמצעות פלטפורמת המונטיזציה המתקדמת בתעשייה. הפלטפורמה של הירו להפצרת תכני וידאו והפקת רווחים דרך רשת של יותר מ-150,000 אתרים מייעלת סינדיקציית תכנים על ידי הצגת למעלה מ-4 מיליארד מודעות וידאו בחודש. למידע נוסף בקרו באתר: http://www.hiro-media.com.
אודות דירוג Deloitte Technology Fast 500™ EMEA
רשימת 500 חברות הטכנולוגיה הצומחות של דלויט באירופה, המזרח התיכון ואפריקה היא הדירוג האובייקטיבי ביותר באיזור המתמקד בתחום הטכנולוגיה, המכיר בחברות הטכנולוגיה בעלות ההישגי הצמיחה המהירים ביותר במהלך חמשת השנים האחרונות. השילוב של חדשנות טכנולוגית, יזמות וצמיחה מהירה יוצר רשימה של 500 חברות מגוונות – קטנות, גדולות, פרטיות וציבוריות, המשתרעות על מגוון תחומים בתעשייה ומובילות בחומרה, תוכנה, טלקום, סמיקונדוקטורס, אינטרנט, מדיה, מדעי החיים ותחומים מתפתחים כגון טכנולוגיה נקייה.
התוכנית נתמכת על ידי יוזמת Deloitte Technology Fast 50, המדרגת חברות טכנולוגיה בצמיחה על פי מיקום או איזור גיאוגרפי ספציפי ומנוהלת על ידי הקבוצה הבינאלומיתDeloitte Touche Tohmatsu Limited's Technology, Media & Telecommunications (TMT). שותפים נוספים בתוכנית כוללים את בית ההשקעות Fidelity Growth Partners Europe, התומך ביזמות בתחום הIT והטכנולוגייה הנקייה באירופה, , Silicon Valley Bank חברת Life Science וחברת עו"ד בינלאומית מובילה בשם Taylor Wessing. מידע נוסף על התוכנית ועל זוכים קודמים ניתן למצוא כאן: www.deloitte.com/fast500emea