בנק מזרחי טפחות השיק את אטלס, מערכת ה- crm החדשה שלו, שפותחה ע"י מטריקס ו- iteam. המנכ"ל אלי יונס: "אנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע במערכת אטלס – המערכת הסניפית החדשה שלנו". סמי קינן, יו"ר Iteam : "זה פשוט פרויקט מפואר, אין אומדן יותר טוב לאיכויות שלו מלשמוע את אנשי הסניפים, יש שביעות רצון מאד גדולה ובכך באמת זכינו. כשאני משווה את התחום הטכנולוגי, הניהולי, ואת שיתוף הפעולה הבין תחומי עם הבנק והסניפים בשנים 2005 ו 2010, זה הבדל של שמיים וארץ, יש הרבה מניות לפרויקט אטלס שסחף את כל הבנק למקום אחר"

כלים
מערכת אטלס שפותחה בחטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות במטריקס, בהובלת אבי כחלון, תוך שיתוף פעולה הדוק עם אגף יישומי בנקאות בתקשורת ב Iteam, בהובלת דני דותן ואיתן עוזרי מנהל הפרויקט מטעם הלקוח, הינה מערכת קריטית הנמצאת בליבת העסקים של הבנק, מוגדרת ע"י מנכ"ל מזרחי טפחות כעמוד השידרה של הבנק.

המערכת המשלבת בתוכה את אחת ממערכות ה CRM המובילות בעולם, מאפשרת לבנק את קפיצת המדרגה בשירות הלקוח ומיצוי הפוטנציאל העסקי מולו ע"י ראיית הלקוח במרכז. המערכת מאפשרת הגברת המכירות, חיסכון בעלויות, אפשרות להצעת שירותים חדשים, הגברת הכנסות ומימוש יעדיו העסקיים של הבנק. הפרויקט מקיף את הטיפול בכלל הטרנזקציות הבנקאיות כולל טיפול בעו"ש, ני"ע, אשראי, השקעות, מט"ח ועוד ומתממשק למערכות הליבה של הבנק.

הפרויקט הינו עתיר ידע וטכנולוגיות, ומשרת כ 4,000 משתמשים, 132 סניפים , 30 מחלקות בהנהלה ראשית, 8 חברות מנהלות וכן מוקדים וסניפי LIVE.

חברת מטריקס שהתארחה באירוע ביצעה את הפרויקט בשיתוף ITEAM, כולל שלבי התכנון, אפיון, פיתוח, בדיקות, הדרכת העובדים, הטמעה ופריסת המערכת הסניפית החדשה תוך עבודה משותפת עם Iteam ונציגי הבנק.

מוטי גוטמן מנכ"ל מטריקס : "זה אחד הפרויקטים הקשים ורווי הסיכונים שהתמודדנו איתם בחברה, והוא נוהל באופן מקצועי ומקצועני ע"י אבי כחלון ממטריקס וע"י דני דותן ואיתן עוזרי מ Iteam, כיום ישנה מערכת לתפארת, המשתמשים ביומיום מחמיאים לה ומשבחים אותה. התוצאה טובה לכולנו, בחלון הראווה של יחסי ספק ולקוח אפשר לשים את מטריקס ו Iteam ".