המערכת המשלבת בתוכה את אחת ממערכות ה CRM המובילות בעולם, מאפשרת לבנק את קפיצת המדרגה בשירות הלקוח ומיצוי הפוטנציאל העסקי מולו ע"י ראיית הלקוח במרכז. המערכת מאפשרת הגברת המכירות, חיסכון בעלויות, אפשרות להצעת שירותים חדשים, הגברת הכנסות ומימוש יעדיו העסקיים של הבנק. הפרויקט מקיף את הטיפול בכלל הטרנזקציות הבנקאיות כולל טיפול בעו"ש, ני"ע, אשראי, השקעות, מט"ח ועוד ומתממשק למערכות הליבה של הבנק.
הפרויקט הינו עתיר ידע וטכנולוגיות, ומשרת כ 4,000 משתמשים, 132 סניפים , 30 מחלקות בהנהלה ראשית, 8 חברות מנהלות וכן מוקדים וסניפי LIVE.
חברת מטריקס שהתארחה באירוע ביצעה את הפרויקט בשיתוף ITEAM, כולל שלבי התכנון, אפיון, פיתוח, בדיקות, הדרכת העובדים, הטמעה ופריסת המערכת הסניפית החדשה תוך עבודה משותפת עם Iteam ונציגי הבנק.
מוטי גוטמן מנכ"ל מטריקס : "זה אחד הפרויקטים הקשים ורווי הסיכונים שהתמודדנו איתם בחברה, והוא נוהל באופן מקצועי ומקצועני ע"י אבי כחלון ממטריקס וע"י דני דותן ואיתן עוזרי מ Iteam, כיום ישנה מערכת לתפארת, המשתמשים ביומיום מחמיאים לה ומשבחים אותה. התוצאה טובה לכולנו, בחלון הראווה של יחסי ספק ולקוח אפשר לשים את מטריקס ו Iteam ".