אנשי מקצוע בתחום רפואת השיניים וגם הלקוחות שלהם, ישמחו להכיר את האתר החדשני דנטל אונליין. האתר מציע מאגר מידע עצום הכולל מבחר כתבות מקצועיות והפניות לרופאי שיניים מובילים בתחומם. המטרה היא לרכז את כל המידע החשוב בנושא תחת קורת גג וירטואלית אחת וכך למעשה להעניק מענה מושלם לכל מי שמעוניין לפרסם את עצמו בתחום, או זקוק לטיפולי שיניים.

כלים

התחומים בהם עוסק דנטל אונליין

דנטל אונליין הינו פורטל מקצועי המכסה את כל תחומי הטיפול בתחום רפואת השיניים. תוכלו למצוא בו מידע עדכני וקריטי אודות הלבנת שיניים, גשר בשיניים, השתלות שיניים, טיפולי שורש וטיפול בכאבי שיניים הנגמרים כתוצאה מסתימה, שיני בינה ועוד. בכל תחום מוצג מרב המידע בנושא, כולל השיטות השונות, יתרונות וחסרונות, עלויות וכדומה. כל המידע עולה לאתר לאחר בדיקת איכות קפדנית של צוות האתר, במטרה לספק רק מידע מעודכן ומהימן, למטופלים המתעניינים בטיפולי שיניים מסוגי שונים.

הפניות לרופאים מומחים

עוד היבט ייחודי של האתר, הוא האפשרות לפנות באמצעותו לרופא שיניים מומחה, בהתאם לתחום בו מתעניינים. באמצעות טופס יצירת קשר אפשר לקבל מענה מהיר ומדויק מרופא מומחה ובהמשך לכך לקבוע תור לרופא שיניים, מבין ההיצע הקיים. האתר כולל מאגר מידע של רופאי שיניים מצוינים בכל אזור המרכז, גבעתיים, רמת גן וערים נוספות. כך למעשה הוא משמש כתחנה אחת בה אפשר גם לאסוף מידע וגם לפנות לגורם המטפל מיד לאחר מכן.

מה עומד מאחורי המודל הייחודי של דנטל אונליין?

בעיות וכאבי שיניים היו מאז ומתמיד מקור לאחת הדאגות הגדולות ביותר. מעבר לסבל הפיזי, בעיות שיניים מלוות גם בתחושות רגשיות קשות, פחד מרופאי שיניים, חשש מטיפולים כואבים ויקרים ועוד. החששות האלו קיימים הן בקרב ילדים והן בקרב מבוגרים ולהתגבר עליהן זהו אתגר משמעותי. עם זאת, ברגע שמתגברים על הפחד, הרווח הוא כפול: הלקוחות מצליחים להגיע לטיפולי השיניים בזמן, כשהם נינוחים ורגועים ורופאי השיניים נהנים מקהל לקוחות סבלני ורגוע. החזון שמאחורי האתר הוא לתרום משמעותית לתחושות הרוגע והנינוחות, על-ידי חשיפה מוקדמת למידע הרלוונטי ולאחר מכן חיבור לרופא שיניים מקצועי, שאפשר לסמוך עליו שיבצע את הטיפול בצורה הטובה ביותר. כנסו גם לאתר וגלו כל מה שצריך לדעת על טיפולי שיניים