אם נספר לכם שבעוד שלושה חודשים תוכלו להתחיל קריירה חדשה – מה תהיה תגובתכם? מרבית האנשים מרימים גבה, הרי זה לא הגיוני ללמוד מקצוע חדש תוך כמה חודשים. מכללת IPC הוקמה על מנת לשנות את חוקי המשחק המוכרים לכם ממוסדות לימוד אחרים! כל אחד יכול ללמוד מקצוע יציב בתחום הכספים בתוך 3 חודשים מהיום. קורס הנהלת חשבונות הוא קורס שיפתח בפניכם דלתות שלא נפתחו בפניכם עד היום. מדובר על קורס שישלב אתכם במקצוע עם ביקוש אדיר, כזה שתוכלו להביא את עצמם באמצעותו לידיי ביטוי. אתם עדיין כאן? זוהי ההזדמנות שלכם להתחיל ללמוד ולהתמקצע.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

מתחילים היום ומסיימים תוך 3 חודשים!

אז איך בדיוק ניתן יהיה לסיים קורס שלם תוך 3 חודשים? נוסחת הקסם היא לאפשר לכל תלמיד ללמוד את הקורס בקצב האישי שלו. במקום להגיע בכל שבוע לשיעורים קבועים מראש, תוכלו לצפות בשיעורים בעצמכם בזמנכם הפנוי. אם אתם פנויים לראות את השיעורים כל היום, תוכלו לסיים את הקורס מוקדם מהצפוי. זה מה שהופך את הקורס הזה להיות קורס שמתאים גם לאלה שפנויים מאוד וגם לאלה שעמוסים. כל אחד יבחר את האופן ואת התדירות שבהם הוא יצפה בשיעורים שהוקלטו במיוחד עבורו. כל זאת קורה עם ליווי אישי של מרצה מוסמך בתחום הזה. אין סיבה שתרגישו כי אתם נמצאים לבד במערכה, יש אתכם מומחה שמלווה אתכם לאורך כל הדרך.

תהפכו להיות מנהלי חשבונות בכירים

אז מה קורה ברגע שאתם מסיימים את הקורס עצמו? עם סיום הקורס כל אחד וכל אחת מהבוגרים הופכים להיות מנהלי חשבונות בכירים. מה שיאפשר להם להשתלב בתפקידי מפתח בחברות ובעסקים שונים. תחום הנהלת החשבונות הוא תחום מבוקש, כזה שכולם מחפשים וזקוקים לו. מנהל או מנהלת חשבונות איכותיים הם נכס לכל עסק, לא משנה במה הוא עוסק או מה גודלו. זוהי הסיבה שבגללה הבוגרים והבוגרות של מכללת IPC הופכים להיות חוד החנית של חברות רבות. אין סיבה שתתעוררו בכל בוקר מחדש לתחושה של אי וודאות או חוסר נוחות. מהיום אתם יכולים להתעורר בכל בוקר מחדש לתחושה של שקט ושלווה. הרי הצלחתם להשתלב בתחום אידיאלי, כזה שיספק לכם את השקט שאתם זקוקים לו כדי לכבוד בנחת.

תעודה יוקרתית למציאת עבודה בקלות

עם סיום הלימודים מחלקת ההשמה של מכללת IPC תדאג למצוא לכם את העבודה המושלמת. עם זאת במסגרת קורס הנהלת חשבונות או קורס חשבי שכר מקבלים תעודה יוקרתית. התעודה היא זאת שתקבע אילו אפשרויות יהיו פרוסות לפניכם עם סיום הלימודים עצמם. ברגע שהתעודה תהיה תעודה פחות מוכרת, יהיה קשה להשתלב בתפקידי מפתח בחברות מובילות. התעודה שמקבלים עם סיום הקורס במכללת IPC היא אחת מהתעודות הכי יוקרתיות שיש. מה שאומר שלמרות שלמדתם רק שלושה חודשים, זה לא יפגע בכמות האפשרויות שניצבת לפניכם. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה רק לבחור את התפקיד שלדעתכם יהיה הכי מתאים לכם. מה שמתאים לאחרים זה לא בהכרח מה שיהיה מתאים לכם באותה נקודת זמן.

קמים בכל בוקר לתחושת יציבות

אין תחליף להרגשה כי אתם עושים משהו שאתם אוהבים – אך גם נמצאים בתפקיד מובטח. המון תפקידים במשק הישראלי הם תפקידים לא מובטחים, כאלה שיכולים להיעלם בכל רגע. בשלב מסוים תוכלו למצוא את עצמכם ללא עבודה, דבר שלא יכול לעלות על הדעת. קורס חשבי שכר וקורס הנהלת חשבונות נועדו כדי למנוע מכם להתמודד עם מציאות שכזאת. הקורסים הללו יכשירו אתכם לעסוק בתחום הכספים ולמצוא מקצוע יציב בתוך 3 חודשים. תהיה לכם הזדמנות להתעורר בכל בוקר מחדש בידיעה כי אין לכם ממה לדאוג. כל עוד תעשו את מה שלמדתם במסגרת הקורסים, תוכלו לראות כי השמיים הם הגבול. תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם עובדים ומצליחים גם להתקדם לתפקידים בכירים ומשמעותיים.