אנרגיה סולארית היא אנרגיה זמינה ולא מזהמת. בעידן שבו התחממות כדור הארץ הולכת וצוברת תאוצה, אין ספק כי הבחירה להשתמש באנרגיה סולארית היא בחירה נכונה וטובה לעולם כולו. כיום, ניתן למצוא מגוון פתרונות סולאריים, הן עבור ייצור חשמל ביתי והן עבור צרכים אחרים. חשוב מאוד לדעת כי ככל שנשתמש יותר באנרגיה סולארית, כך נקטין את אפקט החממה ואת ההתחממות הגלובלית. מעבר לכך, אנרגיה סולארית מצעיה פתרונות בעלי יתרונות כלכליים. על ידי התקנה של מערכות מתאימות ניתן להמיר את האנרגיה של השמש לחשמל חינם.

 

פתרונות סולאריים שכדאי להכיר

כמעט כולם מכירים כיום מערכות סולאריות אשר מותקנות על גגות מבנים, כאשר המטרה שלהן היא לקלוט את אנרגיית השמש ולהמיר אותה לחשמל הרלוונטי לצורך שימוש בהסולאריות הללו, ניתן למצוא פתרונות סולאריים נוספים. בין הפתרונות המוצעים כיום בתחום ניתן למצוא: תאורה סולארית.

מדובריתי. מעבר למערכות  על אחד הפתרונות הנפוצים ביותר בשנים האחרונות וזאת בשל הרצון לחסוך במשאבים, לצמצם את עלויות החשמל ולשמור על סביבה ירוקה. התאורה עובדת באמצעות אנרגיית השמש. יש לה קולטני אור שמותאמים לפיקוח על תהליך הפצת האור והם מהווים סוג של סוללות פנימיות שהתפקיד שלהן הוא לאגור את אנרגיית השמש, כך שהתאורה יכולה לפעול גם בשעות הלילה כאשר אין שמש.

 

היכן ניתן להשתמש בתאורה סולארית?

תאורה סולארית ניתן למצוא הן עבור צרכים פרטיים והן עבור צרכים תעשייתיים וציבוריים. ניתן למצוא כיום תאורה סולארית שמאירה כבישים, פארקים, מתחמים עסקיים ועוד. כמו כן, ניתן למצוא תאורה סולארית בדירות גן, מבואות של בנייני מגורים, בבנייני משרדים ועוד. כיום גם כל אדם יכול לרכוש תאורה סולארית לצורך שימוש בביתו הפרטי ובגינה שלו בפרט. תאורה סולארית חוסכת לא מעט בהוצאות החשמל וכן תורמת לשמירה על סביבה ירוקה.

המודעות והרצון לשמור על איכות הסביבה ובד בבד, ההיכרות עם מגוון היתרונות של תאורה סולארית הובילו לכך שכיום ניתן למצוא קווי יצור המוניים של תאורה סולארית מעוצבת שיכולה להתאים לחללים שונים, לגינות ועוד. ניתן למצוא היצע רחב של סגנונות תאורה סולארית לרבות: תאורה שקועה, תאורה לשבילים, תאורה לפסלים, מנורות מעוצבות וכן, תאורה במגוון רחב של צבעים.

 

מחסום חניה סולארי

פתרון מתקדם נוסף שמתבסס על אנרגיה סולארית ומוצע כיום הוא:מחסום חניה סולארי. מחסום חניה מהווה דבר חשוב ביותר עבור כל אדם שמעוניין לשמור על החניה הפרטית שלו במשרד שלו, בביתו הפרטי ועוד. ניתן למצוא כיום מחסומי חניה ידניים, מחסומי חנייה חשמליים וכיום גם מחסומי חניה סולאריים הפועלים באמצעות אנרגיית השמש. מדובר על מחסומי חנייה מתקדמים שיש להתקין בצורה נכונה על מנת שתהיה קליטה מקסימלית של אנרגיית השמש, שתומר לאנרגיה שיכולה להפעיל את המחסום בכל פעם שנכנסים או יוצאים מהחניה.