מקימים משרד? מחליפים ריהוט משרדי? מתכננים שיפוץ במקום העבודה? לפניכם המדריך של סופר דסק ריהוט משרדי לבחירת ריהוט למשרד. שולחנות משרד, כסאות משרדיים, פינות ישיבה למשרד, מדפים וארונות – במאמר הבא תגלו כיצד ניתן לבחור אותם.

כלים

 

שולחנות מנהלים למשרד

שולחנות משרד הם פריטי ריהוט למשרד שנדרשים כמעט בכל מקום עבודה בעל אופי משרדי. כאשר מדברים על שולחנות משרד, יש לקחת בחשבון שלכל שולחן כזה יש את השימוש הספציפי שלו.

ניתן להשתמש בשולחנות משרד בתוך פינות ישיבה למשרד או כשולחן עבודה. לכן, כשבוחרים שולחנות משרד, רצוי להבין מהי הכמות הדרושה ומה התפקיד שאנו מייעדים לכל שולחן כזה, שכן שולחן מנהלים למשל יהיה שונה משולחנות שבתוך פינות ישיבה למשרד.

כסאות משרדיים

ריהוט משרדי כולל רכיב נוסף – כסאות משרדיים. גם לכסאות משרדיים יש שימוש מגוון. כסא משרדי יכול לשמש ככיסא מנהלים, כסא מזכירה או כסא בתוך חלל עבודה. חשוב לזכור שאופי העבודה הוא דומה בקרב רוב עובדי המשרד, בלי קשר למעמד ההיררכי שלהם.

אופי העבודה המשרדי כולל ישיבה על כסא ברוב היום. כסא מזכירה למשל מנוצל בכמות זמן דומה שבה מנוצל כסא מנהלים. לכן, מומלץ לבחור כסאות ארגונומיים כשבוחרים רהיטים למשרד. כסאות ארגונומיים הם כסאות המעניקים תמיכה אורטופדית לגב. הנוחות של כסאות ארגונומיים יכולה לסייע לעובדים בעבודתם המשרדית הממושכת ולהפחית כאבי גב עתידיים.

ארונות

ארונות עץ, ארונות מתכת או ארונות פלסטיק – השימוש בארון דינמי, בלי קשר לחומר ממנו הוא מיוצר. ישנם במשרד ארונות גדולים, שיכולים לאחסן מוצרים שונים ורלוונטיים, כמו מוצרי מחשוב, בעוד שישנם ארונות קטנים יותר, כמו שיש במטבחונים.

מומלץ להשתמש בארונות מתכת בסביבה משרדית. ארונות עלו עשויים מחומר קשיח שלא צפוי לעבור בלאי. כמו כן, פרט להיותם אמינים, ארונות מתכת זולים יותר לרוב ומעניקים למשרד מראה חדשני. ארונות מתכת מסוגלים לאכלס כל דבר בפנים, החל מכבלים למחשב ועד לסוכר במטבחון.

מדפים

כמו שיש רהיטים למשרד עם שימוש רב, שלא ניתן שלא לשים לב אליהם, כמו שולחנות משרד או כסאות משרדיים, ישנם גם רהיטים קטנים ופשוטים יותר, כמו מדפים, שהם עדיין חלק מהריהוט המשרדי.

בסביבה המשרדית, מדפים נמצאים לרוב בחללי עבודה משותפים, במטבחונים או בחדרי המשרדים של בעלי התפקידים השונים. על מנת ליצור אחידות ולא ליצור מצב בו מדפים לוקחים את תשומת הלב מחלל החדר, רצוי לבחור מדפים זהים, בכל הנוגע לגודלם ולצבעם.

בחירה נכונה – אחת ולתמיד

לא כל משרד צריך לבחור שוב ושוב רהיטים למשרד מחדש. ריהוט למשרד שמבוצע בצורה חכמה ומבוקרת, הכוללת את הצרכים השונים, מבחינה תפקודית ועיצובית, יכול להפוך את המשרד שלכם אחת ולתמיד למה שרציתם. סופר דסק ריהוט משרדי יכולים להיות חלק מהבחירה הנכונה שלכם בריהוט המשרד.