מעבר לשימוש יום יומי במילים או במילות סלנג השאולות מהשפה האנגלית , השפה האנגלית היא השפה המדוברת בעולם (אם סופרים את האנשים שדוברים אנגלית כשפה שנייה) ולא לחינם - השפה מהווה כלי משמעותי לתקשורת בין אישית, בין לאומית ובעיקר – בין ארגונית. כמיליארד וחצי אנשים ברחבי העולם דוברים את השפה האנגלית; תהליכי הגלובליזציה והתפתחות יחסי הסחר הבין-לאומי – בו עסקים מכל העולם, סוחרים ומקיימים קשרים עסקיים זה עם זה, עתידים להוביל לעלייה נוספת במספר דוברי האנגלית. מעבר לצורך הבסיסי בידיעת השפה, ארגונים ועסקים רבים תלויים ואף עלולים לחדול מלהתקיים, ללא יכולת דיבור, שליחת מיילים וביצוע שיחות עסקיות בשפה האנגלית. השפה האנגלית כה נפוצה בזירה העסקית עד שפעמים רבות דוברי עברית בוחרים לדבר ולהתכתב בינם בשפה האנגלית. לא לשווא בוחרים בעלי עסקים רבים בתרגום מעברית לאנגלית – תרגום אתרים, תרגום הסכמים ועוד מגוון רחב של תרגומים.

 

קרדיט תמונה CANVA
קרדיט תמונה CANVA

 

אנו סבורים כי היעזרות בחברת תרגום בביצוע תרגומים מעברית לאנגלית היא חיונית ואף הכרחית בזירה העסקית. להלן מספר סיבות:

ראשית – דיוק המסר:

בשפה האנגלית ישנן מילים המתקשרות ישירות לקודים עסקיים ותרבותיים. שימוש שגוי במילים מסוימות, החלפה או שימוש במילים דומות עלול לשבש את המסר הרצוי ואף ליצור מסר שגוי ומוטעה. מתרגם מקצועי אשר בקיא ושולט בשפה יודע להתאים את המילים, להחליפן במידת הצורך, ואף לדייק באמצעותן את המסר הנדרש.

שנית – תדמית:

בעוד ששפת הגוף שלנו היא הגורם העיקרי לרושם הראשוני שאנו מותירים, השפה הכתובה, קרי – השפה בה אנו כותבים את המסמכים - יוצרת את התדמית העסקית והמקצועית שלנו. השפה האנגלית היא שפה בת כ-1000 שנים (ויש הטוענים שאף יותר), דבר ההופך אותה לשפה מסועפת, בעלת מילים רבות וחוקים מגוונים לכתיבה, להגיה ולהתבטאות. בעוד שדוברי אנגלית כשפה שנייה יכולים שלא להבחין באי דיוקים ושגיאות, דוברי אנגלית כשפת אם עלולים להבחין ואף להסיק מסקנות ומסרים מוטעים מכתיבה לא מדויקת.

אז מה עושים וכיצד מתמודדים?

ללא ספק, בתרגום כמו תרגום מעברית לאנגלית (וכמו בכל שפה אחרת) אין מקום לטעויות. היעזרות בחברת תרגום מקצועית ומיומנת עשויה להניב לכם רווחים תדמיתיים ועסקיים כאחד. בגלובוס תרגומים אנו מעסיקים רק מתרגמים מנוסים ומקצועיים, בעלי השכלה רלוונטית וניסיון עשיר בתרגום מדויק, נכון וממוקד. אצלנו, המתרגמים בקיאים ברזי שתי השפות ואנו מתחייבים ללקוחותינו שהתרגום שיקבלו יהיה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק התרגומים. אתם מוזמנים להצטרף אל מעל 100,000 לקוחות מרוצים וליהנות משרותי תרגום מקצועיים ומדויקים. תרגום מקצועי מאנגלית לעברית הוא לא משחק ילדים! אנחנו רואים עצמנו כשותפים מלאים להצלחתם העסקים של הלקוחות שלנו ואנו יודעים ולמודים ניסיון עד כמה תרגום הוא כלי משמעותי בהצלחת חברות וארגונים בזירה העסקית הבין-לאומית.

להתרשמות נוספת וקבלת הצעת מחיר – בקרו והשאירו פרטים באתר האינטרנט שלנו,

מחכים לכם!

גלובוס תרגומים.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…