כשאנחנו נדרשים לתרגם מסמך מסוים, בין אם זה לצרכים אישיים או לצרכים מקצועיים, בין אם זה לשימוש עצמי, ציבורי או לצורך הצגתו בבית משפט וברשויות אחרות, עלינו להיעזר בחברת תרגום משפטי מקצועית המעסיקה מתרגמים בעלי ניסיון וידע בתחום. חברת תרגו תרגומים היא התשובה בשבילנו.

במאמר זה אנחנו נלמד להכיר את חברת תרגו תרגומים, את השירותים שהיא מספקת לנו ומדוע משתלם לנו לשכור את שירותיה, בפרט בכל מה שקשור לתרגום משפטי. סוג זה של תרגום מחייב עבודה עם מתרגמים מקצועיים ומנוסים, אשר גם יודעים לתרגם בצורה נכונה, גם מכירים את הניואנסים המתאימים והרלוונטיים, וכן המסמכים שהם מתרגמים יכולים להיות מוצגים בבית משפט ובמקומות אחרים באופן שעונה על כל הדרישות של הגורמים הרלוונטיים.

קרדיט תמונה בריל דיזיין
קרדיט תמונה בריל דיזיין

 

אודות תרגו תרגומים

חברת תרגו תרגומים הוקמה בשנת 2007, על ידי ענבל כהן המייסדת והבעלים של החברה. במהלך השנים, החברה העסיקה ומעסיקה למעלה מ-100 מתרגמים מקצועיים המתמחים בשפות שונות, ומספקים שירותי תרגום לאלפי לקוחות מתחומים שונים, בפרט בתחום המשפטי.

החברה מספקת את כל שירותי התרגום הרלוונטיים תחת קורת גג אחת, על פי הדרישות של הלקוחות, בצורה המקצועית והטובה ביותר. כל מתרגם המעוניין להשתלב בחברה, עובר מבחנים ובדיקות, על מנת לוודא שהוא אכן מכיר את השפה בה הוא מציע את שירותיו היטב, על מנת שיוכל לספק שירותי תרגום בהתאם לדרישות של הלקוחות ובהתאם למוניטין של החברה.

החברה מספקת שירותי תרגום ללקוחות מכל התחומים, מכל הארץ, בעלי עסקים קטנים וחברות גדולות ובינלאומיות.

זמינות גבוה להתחלת עבודה

כשלקוח צריך שירותי תרגום, הוא מעוניין לקבל אותם באופן מיידי. לעיתים זה אפילו עניין של ימים בודדים. לכן, בחברת תרגו יודעים שזמינות גבוהה לעבודה היא דבר הכרחי. המתרגמים לא יכולים לדחות עבודות ולא יכולים לתת להן לחכות. ברגע שהם מקבלים פרויקט, הם ניגשים אליו באופן מיידי, במטרה לסיים אותו כמה שיותר מהר, מבלי לפגוע באיכות העבודה ובתוצר הסופי של המסמך.

זמינות גבוהה היא חלק בלתי נפרד, לא רק מהיתרונות של תרגו אלא מהשירות שהחברה מספקת ומהמחויבות שלה כלפי הלקוחות שפונים אליה. החברה מקבלת פרויקטים ללא הפסקה, עם דרישות ולוחות זמנים ברורים, והיא דואגת לעמוד בהם.

אם נניח לקוח צריך לתרגם מסמך באופן מיידי, בגלל צורך עסקי, משפטי או אחר, החברה יודעת להעמיד לרשותו את אחד המתרגמים שלה ולספק לו שירות בזמן, מתוך כוונה שהמסמך המתורגם יהיה אצלו כמה שיותר מהר והוא יוכל לעשות בו שימוש כנדרש.

מחירים נוחים

חברת תרגו תרגומים עובדת עם מחירון תרגומים שקוף ופתוח לכל הלקוחות. המחירון מותאם לסוג השירות שהלקוח מקבל, בין אם זה על פי אופי המסמך, כמות העמודים, כמות המילים, השפה ממנה או אליה צריך לתרגם את המסמך, זמן העבודה ופרמטרים אחרים.

כשלקוח פונה לחברה, הוא מקבל הצעת מחיר מסודרת, ברורה וכאמור שקופה, על מנת שידע בדיוק כמה עליו לשלם עבור השירות. זאת בשביל שהוא ידע מה הסכום שהוא צריך להקציב לפרויקט. אם מדובר בפרויקטים גדולים, החברה דואגת לספק הצעות מחיר מסודרות ומותאמות.

גם אם נדמה שהמחיר גבוה, צריך לזכור שהוא מגלם מקצועיות, איכות, זמינות, ופרמטרים אחרים שהופכים אותו למשתלם. מוטב להשקיע כסף בתהליך העבודה ולקבל תרגום בתוצר איכותי.

עובדים רק עם מתרגמים ברמת שפת אם

כל לקוח הפונה אלינו לקבל שירותי תרגום ובפרט תרגום משפטי, יכול להיות בטוח שהוא ייהנה משירות של מתרגמים משפטיים ברמת שפת אם בכל שפה שהוא יבחר, בפרט כשמדובר על תרגום משפטי באנגלית.

כפי שציינו קודם לכן, כל מועמד לעבודה בחברה עובר מבחנים, ראיונות ובדיקות, על מנת לוודא שהוא אכן מכיר את השפה בה הוא אמור לתרגם, ברמה של שפת אם, בוודאי כשמדובר על תרגום משפטי, אז עליו להכיר לא רק את השפה, אלא גם את הניואנסים והמשמעויות של מושגים, פירושים, ואלמנטים אחרים.

אנחנו מבינים את החשיבות של תרגום משפטי, מכירים בערך של זה, ויודעים שכל מסמך אשר אמור לעבור תרגום כזה יש לו משמעות ומטרה, ונעשה בו שימוש לצרכים מאוד ספציפיים. לכן אנחנו עובדים אך ורק עם מתרגמים משפטיים, שגם יכולים לתרגם ברמת שפת אם, וגם מכירים את הז'רגון המשפטי מכל זווית אפשרית.

חברה עם וותק וניסיון

תרגו תרגומים פועלת כבר למעלה מ-15 שנה בשוק התרגום. זה לא מעט בתחום תחרותי, במציאות בה יש ללקוחות אופציה להשתמש בתוכנות ואתרים לתרגום. זה יכול ללמד אותנו על העוצמה של החברה, על היכולות שלה ויתרה מזו, על המוניטין שהיא בנתה במשך השנים.

חברת תרגום עם וותק שכזה, הצליחה גם ליצור לעצמה קהל לקוחות גדול ונאמן, בזכות היכולות והידע של העובדים, וכן היא הצליחה לצבור ניסיון רב, בין אם זה בתרגום פרויקטים, מסמכים ותכנים, בין אם זה בעבודה מול לקוחות מסוגים שונים, ובין אם זה ביכולת לספק שירותים ברמה הגבוהה ביותר.

לראיה, החברה ממשיכה לפעול ולגדול, לייצר לעצמה עוד ועוד לקוחות מרוצים, לבסס את עצמה יותר ובסופו של דבר, התוצאות נראות בשטח. לכן מי שפונה לחברת תרגו תרגומים יכול להיות רגוע ולדעת שהוא הגיע לחברה מובילה בתחום.

לא מתפשרים על קוצו של יו"ד

בסוף, מה שהופך את חברת תרגו תרגומים לחברה מובילה בתחום של תרגום בכלל ובפרט תרגום משפטי, זו העובדה שצוות החברה, מהבעלים ועד אחרון המתרגמים, לא מוכנים להתפשר על שום דבר שקשור לאיכות ומקצועיות. כל לקוח שפונה אל החברה, מקבל את השירות הטוב, היעיל, המהיר והאמין ביותר. בתרגו תרגומים לא מתפשרים על כך.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

אולמות האירועים והגנים הטובים ביותר בחיפה וסביבתה

כאשר מדובר בחגיגת הרגעים החשובים ביותר בחיים, למקום יש תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי…
קרדיט תמונה FREEPIK

פתרונות חדשניים לאוורור ונידוף עשן

בעודנו עוברים תקופה מהפכנית המאופיינת בהתקדמות חסרת תקדים בפתרונות אוורור ונידוף עשן,…
קרדיט תמונה FREEPIK

אילו סוגי בריכות כדאי להכיר לפני שמקימים בריכה ביתית?

תחילת תהליך הקמת בריכה ובחירת בריכה ביתית היא מאמץ מרגש, אך הוא מגיע עם חלק גדול של…
קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת אוהלים לאירועים השונים

בעת תכנון אירוע חיצוני, אחת ההחלטות המרכזיות שתצטרכו לקבל היא בחירת המקום הנכון שיתאים לא…
קרדיט לתמונות PIXABAY

כסאות לפינת אוכל

פינת האוכל היא לב הבית. אנחנו יושבים בה כאשר אנחנו מארחים, מתארחים, בזמן איכות משפחתי או…
קרדיט תמונה FREEPIK

פילאטיס מכשירים בירושלים - Inspire Studio

התחילי את מסע הכושר שלך עם שיעורי פילאטיס מכשירים ב Inspire studio בירושלים