מנהלים טובים ומנוסים יודעים היטב לומר שלא תמיד השכר הוא הדבר היחיד שמעניין את העובדים. אומנם כל עובד מחפש קביעות, תנאים טובים בעבודה ומשכורת טובה, אך לא בכך די. עובדים רבים רוצים להרגיש את תחושת השייכות ורוצים להרגיש שהם נחוצים וחשובים. לכן ברור מדוע יום גיבוש לעובדים הוא עניין מדובר וחשוב כל כך. במהלך יום גיבוש העובדים מבלים ביחד, יוצאים מהשגרה וזוכים ליהנות מפעילויות שונות ומשונות. לכן, אם גם אתם חושבים כיצד לשמר את העובדים ואת מנהלי העסק, לא כדאי שתוותרו על ימי גיבוש מושקעים.

כלים
מקור:PIXAPAY
מקור:PIXAPAY

להרגיש את האדרנלין זורם בגוף

רוב האנשים, כאשר הם חושבים על יום גיבוש לצוות קטן, חושבים על אפשרויות כמו שייט, שירה בציבור או ארוחה טובה. יש מי שמרחיק לכת וחושב אפילו על סדנאות בנושאים שונים, אך הם לא הגיע הזמן גם לצאת קצת מהשגרה? לתת לעובדים שלכם להרגיש את האדרנלין זורם להם בגוף? לאפשר להם להגשים חלום שלבד הם לא היו מעזים? התשובה היא בהחלט כן. תנו לעובדים שלכם את האופציה לעבור חוויות כאלה ותראו שהם לא ישכחו את זה לעולם.

בחירת פעילות מוצלחת ליום הגיבוש

עכשיו, כשהבנתם את החשיבות של יום גיבוש לחברות וכשהחלטתם להפיק פעילות לא שגרתית, נשאלת השאלה: מה בכל זאת עושים? איזו פעילות יכולה לשמח את העובדים שלכם, להביא אותם אל הקצה ולהחזיר אותם הביתה בשלום? נהג מרוצים ליום אחד זו התשובה, ועל כך יוכל להעיד כל מי שכבר ניסה זאת. מדובר על פעילות שרוב העובדים שלכם כנראה עוד לא לקחו בה חלק, ואם יש משהו בטוח, זה שאי אפשר להישאר אדישים מול חוויה כזאת. נסו לדמיין כל אחד מאנשי הצוות יושב בתורו מול הגה של רכב מרוצים, מקשיב להוראות ולוחץ על דוושת הגז! מדובר על חוויה שמוציאה מהשגרה וגורמת לכל הגוף להיות פעיל. לכן ברור מדוע כל עובד שנהנה מסוג כזה של יום גיבוש לא ישכח אותו כל כך מהר. השקיעו בעובדים שלכם, כי זו ההשקעה הכי משתלמת שיש בעסק עצמו.