אימפוטנציה היא חוסר היכולת להשיג או לקיים זקפה. אימפוטנציה יכולה להיגרם ממספר גורמים, כגון מתח, חרדה, דיכאון ורמות נמוכות של טסטוסטרון. כמה אפשרויות טיפול לאימפוטנציה כוללות טיפול תרופתי ופסיכותרפיה. טיפולים נוספים כוללים מכשירי ואקום, הזרקות ושתלים לפין וניתוחים. אימפוטנציה הוא מונח רפואי המשמש לתיאור חוסר היכולת של גבר לקבל או לשמור על זקפה. זה נקרא גם הפרעות זיקפה (ED). אימפוטנציה יכולה להיגרם מגורמים רבים, כולל בעיות פיזיות ופסיכולוגיות. ניתן לטפל במצב בדרכים שונות, כולל שינויים באורח החיים ותרופות. ED מתרחש בדרך כלל בגלל בעיות בזרימת הדם לפין. השימוש בתרופות לאימפוטנציה גדל בשנים האחרונות, אך יעילותן משתנה מאדם לאדם.

כלים
קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

 

 

מה זה אימפוטנציה?

אימפוטנציה היא מצב רפואי הפוגע ביכולתו של גבר לקבל ולשמור על זקפה. זה יכול להיגרם מגורמים שונים כמו סוכרת, סרטן הערמונית, לחץ דם גבוה, מחלות לב ובעיות הורמונליות. אפשרויות הטיפול באימפוטנציה כוללות תרופות דרך הפה כמו ויאגרה או סיאליס הנלקחות בצורת גלולות. התרופה פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין המסייעת בזקפה. ישנם גם טיפולים אחרים כגון מכשירי ואקום או הזרקות המשתמשות בטסטוסטרון כדי לעזור בזקפה. יש גם כמה תרופות טבעיות לאימפוטנציה כמו אכילת יותר פירות וירקות, שתיית יותר מים ופעילות גופנית סדירה.

אימפוטנציה היא מצב בו הזכר אינו מסוגל להשיג או לשמור על זקפה. זוהי בעיה שכיחה, במיוחד בקרב גברים מבוגרים. הצעד הראשון בטיפול באימפוטנציה הוא לזהות את הסיבה. הסיבות השכיחות ביותר הן גורמים פיזיים או פסיכולוגיים הקשורים לגיל, תופעות לוואי תרופתיות וסוכרת. אם לא ניתן לקבוע את הגורם לאימפוטנציה, ייתכן שיהיה צורך לנסות מספר טיפולים לפני שתמצא את אחד המתאים לך.

 

טיפולים רבים לאימפוטנציה

ישנם טיפולים רבים לאימפוטנציה, אך אין טיפול אחד שמתאים לכולם. הצעד הראשון בטיפול באימפוטנציה הוא לוודא שהבעיה היא פיזית, לא פסיכולוגית. ישנם מגוון טיפולים רפואיים זמינים לרבות תרופות, ניתוחים ומכשירי ואקום. ויש גם מספר טיפולים לא רפואיים כמו ייעוץ, ספרי עזרה עצמית ותרגילים. אם אתה חווה אימפוטנציה, חשוב לדבר עם הרופא שלך על מה עשוי להיות הגורם לבעיה וכיצד ניתן לטפל בה.

אימפוטנציה היא מצב שבו גבר לא יכול לקבל זקפה או מספיק זקפה כדי להשלים את האקט המיני. אפשרויות הטיפול באין אונות הן רבות ומגוונות. אלה כוללים תרופות דרך הפה, מכשירי ואקום, הזרקות ושתלים. הרופא של הגבר ירשום את אפשרות הטיפול הטובה ביותר עבורו בהתבסס על ההיסטוריה הרפואית שלו, גילו וגורמים נוספים.

למידע נוסף ביקרו באתר בכתובת: https://www.bazz.co.il